פרשת העסקתו של היועץ משה קלוגהפט במפלגת מרצ רק מסתבכת: פרשן ערוץ 10 רביב דרוקר תקף היום (ראשון) את יו"ר מרצ תמר זנדברג וכינה אותה שקרנית: "כבר שמתי לב כמה פעמים שדנזברג בדברים אחרים לא אומרת לי אמת, אבל שקר כל כך בוטה, כנראה, מעיד על מי זו מנהיגת מרצ באמת", צייץ דרוקר בטוויטר, והוסיף: "מעבר לשקרנות, איזו מנהיגה של מחנה השמאל לוקחת את האיש הכי מרושע, שצייר את המחנה שלה כבוגדים ולא לגיטימיים? רק על שכירת קלוגהפט, היה ראוי להדיח אותה מראשות מרצ". 



לדבריו צירף דרוקר צילום מסך של התכתבות בוואטסאפ עם זנדברג, בו היא מכחישה מכל וכל כי קלוגהפט קשור באיזשהו אופן לקמפיין שלה. בציוץ נוסף תקף דרוקר בחריפות את היועץ עצמו: "אם לשמאל הישראלי היה טיפה כבוד עצמי הוא היה מחרים כל פעילות שקשורה באיש הזה, לרבות צפייה בסדרה החדשה שלו בהוט (שלטון הצללים שמה, למי שרוצה לדעת במה לא לצפות) שהרים קמפיינים של חיסול נגד נעמי חזן, הקרן החדשה, יוסי יונה, השתולים. לקחת אותו לעשות עבורם קמפיינים? זה פסיכי". דרוקר הוסיף: "בוא נגיד שאם קלוגהפט שם לו למטה לחסל את השמאל הישראלי אז הוא גאון. דרך חוסר המעצורים של אראל מרגלית הוא גרם לסכסוכים נוראיים במחנ"צ ועכשיו האלוהים יודע מה של זנדברג עלול להביא לפגיעה קשה במרצ. סוס טרויאני". 



"להדיח אותה". זנדברג. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
"להדיח אותה". זנדברג. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


גם אבי דבוש, פעיל מרצ שהסיר את מועמדותו לראשות התנועה והעביר את תמיכתו לזנדברג, אמר בעקבות הפרשה: "קלוגהפט הוא מהגרועים. הוא יריב לא רק לשמאל, אלא לכל מי שרוצה חברה ישראלית סובלנית ופתוחה. הוא ניצל איזו פירצה כדי לפגוע במרצ. תמר זנדברג טעתה כשהייתה איתו בקשר. אני בטוח שתתקן. בינתיים נזכור שהיא השותפה והמובילה בבית הפוליטי שלנו והוא שצריך להוקיע ולהרחיק".



יו"ר מרצ לשעבר חיים "ג'ומס" אורון, מתח גם הוא הבוקר בגל"צ ביקרות על יושבת הראש: "זו מכה בכנף, כישלון שאסור היה שיקרה. זה לא היה צריך לקרות יומיים אחרי הפריימריז". 

 אמש פורסם בחברת החדשות כי יועץ התקשורת משה קלוגהפט העניק ייעוץ לזנדברג במהלך הפריימריז לראשות מרצ, עובדה אשר המטה של זנדברג דאג להכחיש במהלך הקמפיין ובהודעה שהוצגה בכתבה נכתב על ידי אחד היועצים של זנדברג בקמפיין, בשם אלעד, כי מדובר ב"שקר בוטה". קלוגהפט ייעץ בעבר לנפתלי בנט ו"הבית היהודי" בבחירות 2013, כמו גם לתנועת "אם תרצו" ואם ניהל קמפיין נגד "הקרן החדשה" והעומדת בראשה נעמי חזן. קלוגהפט ידוע בסגנונו האגרסיבי והוא גם ניהל את קמפיין הבחירות של חבר הכנסת לשעבר אראל מרגלית בבחירות לראשות המחנה הציוני, ממנו זכור השימוש של מרגלית במילה "קיבינימט". 
 
ניתן להעריך כי ההכחשה הגורפת של זנדברג כי קלוגהפט ייעץ לה נבעה בין היתר מהחשש כיצד ייתפס שיתוף הפעולה שלה כמנהיגת שמאל עם מי שחתום על כמה מהקמפיינים הקשים ביותר נגד השמאל בישראל בשנים האחרונות. אמש, לאחר פרסום הכתבה, החלו עיתונאים לפרסם ברשתות החברתיות צילמי מסך של שיחות שניהלו עם זנדברג במהלך הקמפיין בהן היא מכחישה שוב ושוב קשר לקלוגהפט ומציינת כי מי שניהל את המקפיין הוא נסים דואק וחברת יוניק.