לאחר שנבחרה בשבוע שעבר ח"כ תמר זנדברג להחליף את זהבה גלאון ולהנהיג את מרצ, אתמול התברר כי היא שיקרה לכאורה כשטענה שלא העסיקה את היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט שסייע לה בקמפיין הבחירות. טל שניידר, כתבת מדינית-פוליטית ב'גלובס', התייחסה הבוקר (ראשון) ב-103FM להכחשה של זנדברג.

"הייעוץ שקיבלה חברת הכנסת היה יום יומי והדוק וכלל הודעות טקסט, טלפונים ופגישות אישיות. הכסף על הפגישות ניתן למשה או באמצעות כספי הקמפיין של המפלגה או שמדובר בתרומה שעוברת על המותר בחוק", אמרה שנידר. "אם התרומה הייתה מעל עשרת אלפים שקלים ייתכן גם והיא עברה על מכסת הכספים המותרת לתרומות במפלגה. למיטב הבנתי הקמפיין הסתיים ביום חמישי שעבר ועליה לדווח במידה וקיבלה תרומה עד 14 יום אחרי שהיא ניתנה". 
"הקמפיין של זנדברג קיבל טוויסט לאחר פרישתם של זהבה גלאון ואילן גילאון", הוסיפה שניידר, "אני מעריכה שהפרישה שלהם היא כתוצאה מעלייה משמעותית במספר המתפקדים לאחר שזנדברג הכריזה כי תתמודד לראשות מרצ וכך הובילה אותה לניצחון כמעט ודאי בפריימריז".

לדבריה, "ח"כ זנדברג החלה לטעון במהלך הקמפיין כי לא תשב עוד באופוזיציה ותסכים להצטרף לממשלה אפילו עם תכלול את ישראל ביתנו. בנוסף היא טענה שברצונה לקבל את תיק החינוך או להיות שרת המשפטים. לסיום היא אף רמזה שמרצ יכולה לעקוף את מפלגת העבודה בכמות המנדטים. זה היה השינוי שפרץ את גבולות הביצה בה היא משחקת. בינתיים אנחנו מאוד רחוקים מהמציאות אותה תיארה זנדברג אך אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד".