המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, דינה זילבר, אישרה היום (רביעי) את השתתפות שרת התרבות מירי רגב בקליפ לשיר "הללויה" שהוכן לחגיגות שנות ה-70 למדינת ישראל, וזאת לאחר שחברת הכנסת סתיו שפיר (המחנה הציוני) פנתה אליה בעקבות הסרטון, וטענה כי מדובר בקידום אסור. בתגובתה אמרה זילבר כי הסרטון "לא כלל כל תוכן מטעמם או כל תוכן פוליטי וכן הסרטון עלה לרשתות החברתיות ללא כל עלות", ועל כן, לא נמצאה עילה להתערבות משפטית מטעמם משרד היועץ המשפטי.



שרת התרבות מירי רגב הגיבה להחלטת המשנה ליועמ"ש, ותקפה את שפיר במילים חריפות: "סתיו שפיר - את ושכמותך, תאכלו את הכובע", כתבה רגב, והוסיפה "חמוצים ומרורים שכמותכם".


 



כזכור, לפני יומיים פנתה חברת הכנסת שפיר ליועץ המשפטי לממשלה, והתלוננה על כך שהשרה, שאחראית גם על חגיגות שנות ה-70 לישראל, ומנכ"ל משרדה יוסי שרעבי, מופיעים בקהל למספר שניות במהלך הקליפ "הללויה", בביצוע גלי עטרי ועדן בן זקן שצולם במיוחד לאירוע. בפניית חברת הכנסת למשרד היועמ"ש, היא כתבה: "אבקש להורות למשרד התרבות לערוך את הסרטון מחדש כך שייחתכו ממנו החלקים הפוליטיים בהשתתפותה של השרה ומנכ"ל המשרד", תוך שהיא טוענת ששרת התרבות ניצלה את מעמדה לקידומה הפוליטי.