שאלת השתתפותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס הדלקת המשואות עדיין לא נפתרה, למרות הדיווחים על פשרה בינו לבין יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין. בן כספית ואריה אלדד שוחחו היום (ראשון) ב-103FM עם חברי הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) ויואל חסון (המחנה הציוני) על הנושא. 
 

ח"כ חסון האשים את השרה מירי רגב שהיא מנהלת את זה כאילו זה אירוע פוליטי פרטי שלה ושל נתניהו. "לא אכפת להם מסורת או לא מסורת, כל דבר נעשה תוך מריבה".

ח"כ זוהר אמר כי היה צריך לנהל את המשבר הזה אחרת. "אני באמת חושב שיש מקום שראש הממשלה ינאם בטקס? זה ראוי ומכובד. אבל את הדרך להבאתו לנאום היה צריך לנהל בדרך אחרת. היה אפשר להגיע להבנות עם יו"ר הכנסת ואפשר היה לשכנע אותו. אבל לכפות את זה עליו ולהביא לו את זה כעובדה מוגמרת יצר ויכוח מיותר שאפשר היה למנוע אותו".
חסון: "אני שמח על עמדתו של מיקי. הוא מבין שנתניהו לא היה צריך להיראות כאחד שמכניס עצמו בכח לטקס המשואות. אני באמת ציפיתי לאירועים הללו של טקס ה-70, אבל קלקלו את האווירה. עשו את זה פוליטי. אם היו באים ואומרים שבעיקרון של עשור ראש הממשלה, כדמות הבכירה ביותר בשלטון הישראלי, יבוא וינאם זה היה עובר. במצב הנוכחי זה מרגיש כאילו מירי רגב מייצגת רק את נתניהו".
זוהר: "במבחן התוצאה כרגע נתניהו לא נואם בטקס, ולכן הנזק גדול יותר מהתועלת".