על רקע חיסולו של מהנדס חמאס במלזיה, דרשה הבוקר (ראשון) לאה גולדין, בתכניתה עם דרור רפאל, ספי עובדיה ונסים משעל ב-103FM, למנוע את העברת גופתו לרצועת עזה. "האויב שלנו משתמש בכלים הומניטריים נגדנו ורוצח אותנו", הסבירה גולדין, שהבהירה: "אנחנו כבר לא נחמדים יותר". 

לדבריה, "ביום שישי נוצרו שוב הפגנות על הגדר בעזה. המפגינים הקימו כלוב והעמידו בובות לבושות במדי צה"ל בתוכו. הנושא הזה מדיר שינה מעיני, הגיע הזמן להבין שיש לנו מלחמה הומניטרית, כשהאויב שלנו משתמש בכלים הומניטריים נגדנו ורוצח לנו את הנשמה והמורל. המדינה צריכה לגלות עוצמה ולא פחדנות, ולדרוש את החיילים שלנו".



"הכניסה של גופת המחבל יכולה להתבצע דרך ישראל או דרך מצרים, ומכיוון שיש הסכמים בין המדינות אני מצפה שיגיעו להבנות ויטפלו בנושא", הוסיפה אמו של החייל החטוף הדר גולדין. "אם בחמאס יבקשו להעביר טילים במעבר רפיח, ישראל תעמוד על הרגליים האחוריות ותמנע זאת. הכנסת הגופה של המהנדס היא טיל הומניטרי וחייבים לעצור אותה. העולם נתן לנו גיבוי לצעד שכזה".





כשנשאלה האם יש לה אוזן קשבת מהיושבים בבלפור ובקפלן, השיבה: "פגשנו את ראש הממשלה לאחר הפסח ויצאה הודעה שנפגשנו ושהכל בסדר, אך הכל לא בסדר. הפגישה הייתה קשה מאוד בטענה שראש הממשלה לא מפעיל לחץ על החמאס, וממסמסים את ההישגים שלנו במועצת הביטחון של האו"ם. אין דבר כזה שאין מה לעשות. חוסר העשייה היא הפקרות של החיילים שלנו בעזה. עלינו להפעיל את כל התותחים ההומניטריים שלנו ולעצור את כניסת גופת המהנדס שחוסל".



"אנחנו כבר לא נהיה נחמדים יותר", הבהירה לאה גולדין. "אני קוראת לעם ישראל להתפקד למסדר הדר כדי שנוכל להחזיר את הערכים למקומם הנכון. לא משאירים חיילים מאחור, אנחנו הולכים להרים את המדינה בדרך שלנו ולא בדרך של משפחת שליט, נעשה זאת בממלכתיות ולא נוותר לעולם".



עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן