זאת עתידה להיות תוכנית מעניינת, מרתקת, שלא צפויה לעשות הנחות לאף אחד, וכך היא גם התחילה. אראל סג"ל חזר היום (ראשון) ל-103FM, לתוכנית יומית שתשודר מדי יום בשעה 11:00. המרואיין הראשון בתוכנית היה פרשן מעריב, בן כספית, אשר התייחס למקרה אליו חזר סג"ל מהעבר. השדרן, ביחד עם המפיק איתמר פליישמן, חזרו לסיפור של כספית בעבר, לפיו שר החוץ לשעבר, סילבן שלום, עזר גם כן לאיש העסקים ארנון מילצ'ן לקבל ויזה. לטענת סג"ל מדובר באותה תקרית כמו שמואשם בה נתניהו, בעוד שכספית עצמו טוען כי אין להשוות בין המקרים.



תחילה פתח סג"ל את התוכנית ואמר: "בוקר טוב מאזיני 103FM. כיף לחזור הביתה, אני קצת מתרגש, התחלתי פה וחזרתי לפה לסגור מעגל. אנחנו בשידור חי". לאחר מכן הוסיף: "אומרים שנתניהו התערב לטובת מילצ'ן בעניין הוויזה. מצאנו סיפור ב-2003 בספר שנכתב ונקרא "הסודות של מילצ'ן", שם אפשר לראות התערבות של שר החוץ דאז, סילבן שלום, לסידור ויזה. יש עוד כתבה מ-2005 שבן כספית מראיין את מילצ'ן בכנס של דליה איציק, על מבנה התקשורת. שם הוא סיפר על אירוע שערך מילצ'ן לאחר מכן לכבודו של סילבן שלום במאליבו, באירוע שכלל גם את בראד פיט וג'ניפר אניסטון.

מילצ'ן החזיק בדרכון ישראלי, ונתקע עם ויזה שפג תוקפה. הוא הרים טלפון למשרד החוץ, ואז סילבן הושיע אותו

"אתמול שביקשתם את הראיון לא היה לי זמן לעשות גוגל על זה, אבל אם אתה מקריא את זה, אז סימן שזה היה. לצערי, לא נראה לי שיגיע פוליצר בעקבות זה. את הסיפור על הוויזה אני לא זוכר, וגם את הפרטים. בשביל הרקורד אגיד שסילבן מכחיש לחלוטין את הסיפור. אני גם אגיד שאני לא יכול, אם הוא יתבע אותי דיבה, להביא את המקורות. זה סיפור קטן, השאלה שלי היא מה הקשר".

"זה לא דומה בכלל לסיפור הוויזה למילצ'ן של נתניהו, ואני בקי בשניהם. במקרה עם סילבן, היתה לו בעיה טכנית, ומה שעשו לו במשרד החוץ, אפילו לא במעורבות ישירה של השר, זה שקיצרו לו את התור. זה עניין של הפרוטקציה הישראלית . הוא פנה לסילבן, שהיה בחו"ל, ואמר למישהו בדרגה נמוכה יותר שיתעסק בזה. ההתערבות שנדרשה היא פרוצדוראלית. צריך לזכור שיחד עם הכל הוא אדם רב זכויות. בסיפור השני האמריקאים שללו את הוויזה למילצ'ן, בגלל ריאיון שהוא נתן אילנה דיין. שם נתניהו עשה עבודה, אני יודע על הטלפונים ההיסטריים שלו , הוא התחיל מג'ון קרי ודרומה, לכל צמרת הממשל, עד שהם התרצו". 
בספר 'הסודות של מילצ'ן' כתוב שהיתה פה התערבות של שר החוץ. הסודות של מילצ'ן מדווחים שם. אין הכחשה.
"אתה מביא את הדברים בקונספט אחר ממה שהם". 
בכתבה כתוב על ההתערבות ועוד לפני כן מסופר על האירוע במאליבו
"העובדה היא אחת. ב-2003 הוויזה של מילצ'ן לא נשללה. סילבן היה בחו"ל, מישהו הרים טלפון. נתניהו עשה את זה עשר שנים אחרי. אני ראיתי בעיניי את המסרונים בין ראש הממשלה למילצ'ן, את אינטנסיביות העבודה וההיקף שלה. בניגוד לנתניהו, הצד שני של הטובין לא קיים. האירוע הזה היה קבלת פנים, ולא אירוע. ביקשת פרשנות שלי להקשרים, זאת הפרשנות שלי. הכל פומבי". לגבי המשך החקירה של נתניהו סיכם כספית: "אין בפרקליטות התלבטות שזה תיק של כתב אישום. ברמת העובדות, ובעיקר בגלל הדברים האלה מתלבטים בין שוחד להפרת אמונים".