האם רון חולדאי צריך להתחיל לדאוג? חצי שנה לפני הבחירות המוניציפליות, עולים שני שמות מעניינים שעשויים להתמודד לראשות עיריית תל אביב. על פי דיווח של רביב דרוקר בחדשות עשר, איש התקשורת אסף הראל עשוי לרוץ מול חולדאי. הראל עמד מאחורי מספר סדרות מצליחות, בהן "שוטטות", "מ.ק. 22", "מסודרים" ו"הפרלמנט". בנוסף הוא הגיש את תוכנית האירוח "כל לילה עם אסף הראל" בערוץ 10.

כיום הראל הוא בעל טור מצולם באתר "הארץ" ועלה לאחרונה לכותרות כשחשף שחווה הטרדות מיניות מצד המנצח מנחם נבנהויז בעת שהיה תלמיד בתיכון "תלמה ילין". 
 
הדמות השנייה ששוקלת לרוץ לראשות עיריית העיר העברית הראשונה היא חברת הכנסת סתיו שפיר (המחנה הציוני). שפיר, אחת ממובילות המחאה החברתית של 2011, נמצאת בקדנציה השנייה שלה בכנסת ומכהנת כיו"ר ועדת השקיפות. 

סתיו שפיר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
סתיו שפיר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
 
ראש העירייה רון חלודאי מכהן בתפקיד כבר 20 שנה, אולם הוא כבר בן 74 וייתכן שיריביו הפוטנציאליים חושבים שזה הזמן הנכון להתמודד מולו. בארבע הפעמים הקודמות בהן נבחר לראשות העירייה, ניצח חלודאי את יריביו בפערים גדולים. בפעם האחרונה הביס את ח"כ ניצן הורוביץ ובבחירות שלפני כן גבר על ח"כ דב חנין.  
 
איש ציבור נוסף ששמו עלה כמתמודד אפשרי לראות העירייה הוא השר אופיר אקוניס (ליכוד), שבעצמו הצהיר כי הוא שוקל להתמודד לתפקיד. בראיון לגלי צה"ל בינואר אמר השר אקוניס כי "אחרי עשרים שנה תל אביב צריכה שינוי. אפשר לומר לרון חולדאי תודה על פועלו". באשר לשאלה אם יזכה בהובלת העיר, אקוניס בטוח: "אם אקבל החלטה להתמודד - גם אנצח".