מגיש החדשות דני קושמרו סיפק היום התבטאות מעניינת בכנס  לע"מ לתקשורת מקומית. קושמרו נשאל על הוגנות בסיקור התקשורתי בוויכוח בין ימין ושמאל. הוא השיב: ""קודם כל אני עיתונאי, ישראלי וציוני, אלו שלושת הדברים שאי אפשר להוציא ממני ועדיין אני מנסה להיות הגון, הוגן ואובייקטיבי עד כמה שאפשר – עם שלוש ה״מגבלות״ האלו".



"אז כשיש מלחמה בעזה, לבי לבי על העזתים אבל הם מנסים להרוג את ההורים שלי בעומר", הוסיף קושמרו, "אז בכל זאת אני בנאדם. אני מנסה להיות אובייקטיבי אבל עדיין ברור לי איפה הלב שלי". קושמרו, אחד המגישים הוותיקים בחברת החדשות, לשעבר חדשות 2,  מגיש את מהדורת החדשות המרכזית של החברה לפרקים, וכן באופן קבוע את התוכנית "אולפן שישי". בסקר של עיתון גלובס ב-2014 לאחר מבצע צוק איתן הוא נבחר כמגיש החדשות האהוב בישראל. בשבוע שעבר הנחה את טקס הדלקת המשואות של יום העצמאות בהר הרצל שבירושלים. 



בעבר היה קושמרו אחד מאנשי התקשורת שהותקפו על ידי מפגינים מחוץ לאולם בית הדין בו ניתן פסק דינו של החייל אלאור אזריה. בשיחה עם 103FM לאחר מכן אמר המגיש: ""יש כעס בחוגים מסוימים על התקשורת, ועל כל מי שנמצא בחוץ ומייצג אותה. אני לא הולך עם שום שלט אחר ואני חייב לומר שגם ברגעים של ההתלהטות, היו גם כמה אנשים מאותם ארגונים שהיו שם, אני לא יודע מי בדיוק, שהזדרזו לעשות חיץ וכדומה. אבל אני מאוד מעריך את דאגתכם". 



ב2016 התרחש עימות באולפן שישי בין הכתב הצבאי רוני דניאל לבין ח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת. קושמרו התראיין לאחר מכן ברדיו 'גלי ישראל' לתוכניתם של נועם פתחי ויותם זמרי והגיב לעימות. "אני מגיש כמה שנים את אולפן שישי וזו הייתה הפעם הראשונה שנאלצתי לקום מהכסא שם", אמר קושמרו.



המראיינים שאלו את קושמרו: "למה פאנל של חמישה יהודים ישראלים לא אמרו לטיבי ישירות 'אנחנו היינו פה לפניכם'"? "לא יודע אם צפיתם אבל לפני הפאנל שידרתי כתבה על העתיקות מהר הבית ובכתבה הראינו מוצגים והראינו את חוסר המעש של ממשלת ישראל", ענה קושמרו והוסיף, "מממשלת ישראל יש לי ציפיות, את אחמד טיבי אני לא אשכנע".



"טיבי בא לדבר אל קהל הבוחרים שלו. הוא לא רצה לנהל דיון אלא הוא רצה לפוצץ את העסק, הוא רצה לגזור קופון פוליטי", הוסיף קושמרו. "אתה לא תצליח לשכנע את טיבי, זה עניין של נרטיב. אמרתי לו שזה חוסר ביטחון שלו בקשר להיסטוריה. אני לא צריך לשכנע את הצופים שלי שהיה בית מקדש יהודי. בשלב מסויים לא היה ניתן להשחיל מילה לדיון הזה ורק נותר לסיים את הסאגה", סיפר. "אין לי הרבה ציפיות מאחמד טיבי ומאיימן עודה, יש לי ציפיות מממשלת ישראל שאין לה שר חוץ במשרה מלאה. אנחנו תמיד מפסידים לפלסטינים בקרב על הנרטיב", אמר.