האם אורן חזן אכן יתמודד על ראשות עיריית תל אביב וייכנס לנעליים המיתולוגיות של מאיר דיזנגוף, מרדכי נמיר, שלמה להט ורון חולדאי? "אני שוקל ברצינות את האפשרות להתמודד על ראשות עירית תל אביב ולצורך זה שיניתי את הכתובת שלי מאריאל לתל-אביב", אומר הבוקר (שישי) ל'מעריב' ח"כ חזן.

"לפני כשבועיים צייצתי בטוויטר שאני מתכוון להציב אלטרנטיבה שפויה מול סתיו שפיר, לאחר הדיווחים על כך שהיא תתמודד לראשות עיריית תל-אביב. מאותו רגע הוצפתי במבול של פניות של אזרחים שקראו לי להגיש את מועמדותי", סיפר ח"כ חזן.

"רבים פנו אלי ואמרו לי שהגיע הזמן שיהיה ראש עיר ימני וליכודי בתל אביב, שכן מאז רוני מילוא לא היה כזה. אחרים אמרו לי שהגיע הזמן למועמד מזרחי, שכן מאז אביגדור קהלני לא היה אחד כזה בתל אביב. עשיתי בדיקות עומק ומתברר שיש לי תמיכה רבה בציבור ואני שוקל את האפשרות ברצינות למרות שטרם קבלתי החלטה סופית", אמר.

ח"כ חזן סיפר עוד כי עדכן לפני כשבועיים את השר אופיר אקוניס בכוונתו להתמודד משום שגם אקוניס שוקל להתמודד על ראשות עירית תל אביב. "הוא אמר לי שהוא טרם החליט ובכל מקרה עדכנתי אותו בכוונות שלי", סיפר.

לדבריו "הגיע העת לשינוי ולרענון בעירית תל אביב. להערכתי רון חולדאי לא יהיה ראש העיר הבא וצריך להציב מולו מועמד שיזכה באמון הציבור. אם אחליט בסופו של דבר להתמודד אני מעריך שסיכויי טובים". עוד אמר כי ישאף להתמודד בתמיכת הליכוד אך הוסיף: "אם בסוף אכן אחליט להתמודד ברשימה שאקים היא תהיה על פוליטית ויהיה בה ייצוג לכל המפלגות".