משפחתו של החייל החטוף הדר גולדין, זועמת על ראש הממשלה בנימין נתניהו. בראיון הערב (שבת) ב"חברת החדשות", תהתה אמו לאה: "אם כוחות הביטחון בהוראתו של ראש הממשלה יכלו לנסוע לאיראן ללב המאפליה לעשות את כל הדבר הנפלא הזה, הם לא יכלו לעשות אותו הדבר בעזה ולהחזיר את החיילים?". 

"נמאס לנו", ירתה גולדין. "הממשלה אומרת ש'אנחנו עושים כמיטב יכולתנו'. חרטא ברטא. ראש הממשלה ושר הביטחון לא רוצים להחזיר את הדר".
לדבריה, "אנחנו הגענו למסקנה שהאנשים האלה - אין להם ערכים והם לא יודעים לקבל החלטות. לכן, אנחנו צריכים את שהציבור ילמד את המנהיגות שלו על ערכים, על מה יוצאים לקרב, ושכשיוצאים לקרב - מחזירים את החיילים מהקרב". היא הוסיפה כי "התירוצים הם כל הזמן לא לעשות ככה ולא לעשות ככה, והתשובה הסופית היא 'החלטנו להפקיר את החיילים'".
"כשיוצאים לקרב מחזירים את החיילים". הדר ז"ל. צילום: דובר צה"ל
"כשיוצאים לקרב מחזירים את החיילים". הדר ז"ל. צילום: דובר צה"ל

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "מדינת ישראל פועלת ללא לאות ועושה מאמצים רבים, גלויים וסמויים, על מנת להשיב את הבנים הביתה. מטבע הדברים, כדי לא לפגוע במהלכים השונים ובערוצי המשא ומתן, לא נוכל לפרט על מאמצים אלה. ממשלת ישראל ומתאם השבויים והנעדרים וצוותו הופכים כל אבן כדי להחזיר את חיילי צה"ל והאזרחים משבי החמאס וכך ימשיכו לעשות".