תקרית יוצאת דופן התרחשה אמש בין שרת התרבות והספורט מירי רגב לנשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, רגע לפני פתיחתו של גמר גביע המדינה בכדורגל באצטדיון טדי שבירושלים. כידוע, הנשיא הוא זה שמעניק באופן מסורתי את גביע המדינה, גם בכדורגל וגם בכדורסל אגב. רגב רצתה אתמול לעלות על כר הדשא לפני המשחק, ללחוץ את ידי השחקנים ולשיר את "התקווה". אבל ריבלין סירב לכך בתוקף, והמשחק אף נדחה בשל כך. 



דוברה של רגב אישר למעריב את הפרטים אך הדגיש כי השרה רצתה רק לעלות לבמה ולשיר את ההמנון, דבר שקורה גם בגמר הגביע בכדורסל. עוד נמסר כי השרה רגב לא מחפשת כבוד. מקורבים לשרה אף מסרו כי "הנשיא ניצל את העובדה שבין ההתאחדות למשרד התרבות יש ויכוח כדי להכניס 'טריז". מקורבי השרה אף תקפו בחריפות את ריבלין ואמר: "הוא לא גבר, לא בן אדם". 



לדברי מקורבי רגב, השרה הגיעה למגרש, לחצה את ידי השחקנים במנהרה, איחלה להם בהצלחה ורצתה לדבר עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני. נאמר לה שהוא בשיחה עם נשיא המדינה באחד החדרים, ואמרו לה שהוא לא יכול לדבר כרגע. היא תכננה להיפגש עמו על המגרש. מטעם ההתאחדות נאמר לה שעל פי התקנון היא אינה יכולה לעלות למגרש ולאחר מכן, אף הועבר אליה מסר מהנשיא לפיו אם תעלה למגרש הוא הולך הביתה. 



במשחק עצמו, אגב, ניצחה הפועל חיפה את ביתר ירושלים 1-3 בסיומו של משחק דרמטי שאף הגיע להארכה, וזכתה לאחר 44 שנים בגביע המדינה.