חתנו ויועצו של הנשיא טראמפ, ג'ארד קושנר, יאמר בטקס חנוכת שגרירות ארצות הברית בירושלים שייערך היום (שני), כי גם ישראל וגם הפלסטינים יכולים להרוויח יותר ממה שיתנו אם יהיה הסכם שלום בין הצדדים, כך על פי קטעין מנאומו שהגיעו לידי רויטרס. "אנחנו מאמינים שזה אפשרי ששני הצדדים ירוויחו מהסכם שלום, כך שכל האנשים יכולו לחיות בשלום - בטוחים מסכנה, חופשיים מפחד ומסוגלים לרדוף אחר החלומות שלהם", יאמר היועץ הבכיר של הנשיא האמריקאי. 

היועץ הבכיר לנשיא יאמר כי "ירושלים חייבת להישאר עיר שמביאה את בני כל הדתות ביחד", ויגן על העברת השגרירות: "בעוד שנשיאים קודמים נסוגו מהבטחתם להעביר את שגרירות ארה"ב ברגע שנכנסו לבית הלבן, הנשיא הזה קיים. משום שכשהנשיא טראמפ מבטיח משהו, הוא מקיים אותו". 
קושנר ידבר גם על הנושא האיראני, שבוע בלבד אחרי שהנשיא טראמפ החליט לפרוש ממנו: "התוקפנות האיראנית מאיימת על אזרחים שוחרי שלום באזור ובעולם כולו. מישראל, לירדן למצרים לערב הסעודית ומעבר לה, מנהיגים רבים נלחמים על מנת לקדם את ארצם וליצור חיים טובים יותר עבור עמיהם". 

חתנו של טראמפ ימשיך ויאמר כי "בהתמודדות עם האיומים המשותפים, ובמרדף אחר אינטרסים משותפים, הזדמנויות ובריתות שבעבר לא היה ניתן לדמיין אותן מתחילות להיווצר".