אחרי הסתבכויות חוזרות ונשנות ח"כ חנין זועבי שוב מסתבכת בפרובוקציה, והפעם אפילו לא כזאת שהיא עצמה יזמה. במהלך שהותה בנמל התעופה בן גוריון, ניגש לעבר חברת הכנסת מהרשימה המשותפת אדם שהחל להטיח בה קללות בעקבות העימותים שהתרחשו היום (שני) בין כוחות הביטחון לעשרות אלפי פלסטינים בגבול רצועת עזה. בתגובה לדבריו, הגיבה חברת הכנסת ואמרה כי מי שהורג ילדים הוא "נאצי".
צלם: "אתה יושב ליד מחבלת שבכנסת ישראל".
זועבי: "גועל נפש, חיות".

צלם: "בפרצוף שלך גועל נפש. אני לא שואל אותך. הבית שלי זה פה".
זועבי: "אז למה אתה נצמד אליי. נצמדים והורגים את הילדים. אתם נאצים".
צלם: "תתפוצצי, תתפוצצי".

כזכור, בחודש מרץ האחרון, ועדת האתיקה של הכנסת הרחיקה לשבוע מדיוני המליאה והוועדות את זועבי, זאת בעקבות קריאתה לחיילי צה"ל "רוצחים". הקובלנה לוועדה הוגשה על ידי חבר הכנסת אורן חזן לאחר ההתבטאות שהתרחשה בדיון בוועדת החינוך, התרבות והספורט לפני כחודש. קובלנות בעניין זה התקבלו גם מאזרחים. 
בתגובתה לוועדה כתב הח"כית כי "אכן אמרתי שבין חיילי צה"ל יש שרצחו פלסטינים. אמת דיברתי ואשמח לנהל דיון בנושא... התבטאות זו היא חלק מחופש הביטוי הכי בסיסי, ולאיש אין זכות לסתום פיות בשל דעות לא נוחות לו... אשמח לשלוח לכם מידע מפורט אודות מספר רב של מקרי רצח של פלסטינים בידי חיילים". 
בהחלטת הוועדה נכתב כי "השימוש בביטוי 'רוצחים' כלפי חיילי צה"ל, הפועלים בשם המדינה, אינו ראוי להגנה הרחבה שהוועדה פורשת על חופש הביטוי הפוליטי של חברי הכנסת, ויש בו משום הפרה של כלל האתיקה הקובע כי "'חבר כנסת... ינהג בדרך ההולמת את מעמדו כחבר הכנסת ויעשה לטיפוח אמון הציבור בכנסת".