השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, התייחס הבוקר (שני) לפציעתו של מנכ"ל מרכז מוסאוא, ג'עפר פרח, שטען כי שוטר שבר לו את הרגל בתחנת המשטרה. בראיון לגלי צה"ל אמר ארדן כי "ברור שהעובדות מעוררות סימני שאלה, כיוון שרגלו של פרח שבורה". ארדן הוסיף כי לאור החלטת השופט לשחרר את העצורים מההפגנה אין ספק שיהיה חייב להתקיים תחקיר פנים משטרתי לגבי ההנחיות והידע בהוראות החוק מתי בכלל מותר לבצע מעצרים.

על ההודעה של המשטרה, לפיה לא היה משהו חריג במעצרים של המפגינים, אמר השר לביטחון פנים: "יכול להיות שההודעה של המשטרה צריכה להיות עם קצת יותר רגישות. אם יש עצור שרגלו נשברה בזמן שהיה במעצר קצת קשה לומר שלא היה אירוע חריג".
ארדן הסביר מדוע המשטרה טוענת שלא שום דבר חריג: "אף אחד מהשוטרים לא מודה שהיה מעורב במגע פיזי עם פרח או שהוא ראה מה קרה. לכן קראתי לחקירה מהירה של מח"ש על מנת לברר את העובדות ואת האמת לגבי מה שקרה. אם יש שוטר או מפקד שלא אומר אמת או שפעל באלימות בניגוד לחוק, ברור שמקומו לא במשטרה והוא יצטרך לתת את הדין על מעשיו. רק המח"ש יכולה לבדוק את הנושא". 

עם זאת, ארדן לא שכח לספק הגנה לשוטרים: "יש פה שיח מאוד מוטה נגד השוטרים שנמצאים בשטח. מאז אותה פסיקת בג"ץ שהפגנות לא דורשות רישיון, המשטרה מוצאת עצמה פעם אחר פעם מתמודדת מול הפגנות בלי רשיון שמתארגנות מהרגע להרגע וחסימות צירים". 
"בהפגנה הנוכחית נטען כי היתה אלימות כלפי שוטרים. השוטרים נאלצים לפנות צירי תנועה שנחסמים שלא כדין. זה לא מצדיק פגיעה בחופש המחאה, אבל הם נדרשים להחלטות בשבריר שנייה, ולכן בואו לא נסיק מסקנות לפני שהפרטים מתבררים. ודאי שיש סימני שאלה שהמשטרה צריכה לתת עליהם תשובות".