ראש הממשלה בנימין נתניהו העלה היום (שישי) סרטון לחשבון הפייסבוק שלו בו הכחיש את תחקיר התוכנית "עובדה" ששודר אתמול, לפיו הוא הורה לשב"כ לצותת לרמטכ"ל ולראש המוסד דאז. "אתמול התפוצצה פרשה מרעישה חדשה/ יש איזו תוכנית שמתיימרת להציג עובדות והיא טענה שאני הנחיתי את ראש השב"כ לשעבר להאזין לרמטכ"ל ולראש המוסד", פתח נתניהו. "יש רק בעיה אחת עם זה - זה שקר מוחלט. לא רק אני אומר את זה, ראש השב"כ לשעבר אומר את זה: זה הבל, זה שקר". 

"עכשיו אני הולך לספר לכם על ההאזנות האמיתיות שלי. אני מאזין לחלונות הגבוהים, שלישיית גשר הירקון, אריק איינשטיין, יהורם גאון, ג'וזי כץ, שמוליק קראוס, הביטלס, האלבומים הראשונים של אבבא וגם חבר'ה מהיום", התבדח ראש הממשלה. "אלה ההאזנות האמיתיות. עכשיו צריך לשאול האם התקשורת תתנצל על השקר הזה. אז אם אתם רוצים לדעת מה האמת תיכנסו לעמוד הפייסבוק שלי".


מוקדם יותר הכחיש ראש השב"כ לשעבר, יורם כהן, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש ממנו לצותת לראש המוסד ולרמטכ"ל. על פי דיווח בחדשות עשר, כהן אמר בשיחות סגורות כי "רה"מ נתניהו לא ביקש ממני להאזין לראש המוסד לשעבר תמיר פרדו ולרמטכ"ל לשעבר בני גנץ. הופתעתי מהפרסום. אלה דברי הבל".