לאחר מחאה פלסטינית נרחבת החליטה נבחרת ארגנטינה לבטל את הגעתה לירושלים למשחק ידידות מול ישראל. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח פעמיים עם נשיא ארגנטינה בניסיון לשנות את ההחלטה אך ללא הצלחה. מגיש תוכנית הספורט של 103fm, רון קופמן, התייחס היום (רביעי) להחלטה של שחקני ארגנטינה לבטל את הגעתם: "העובדות הן מאוד פשוטות. נבחרת ארגנטינה לקראת מונדיאל, בואו נפסיק לחרטט. הוויכוחים סביב ירושלים לא רלוונטיים".


לדבריו, "יזם פרטי ניסה להביא לארץ את הקבוצה והמדינה השתלטה על האירוע בצורה פוליטית. כבר בתחילת היוזמה השחקנים לא רצו להגיע עקב ההכנות למונדיאל. אמנם מסי ואביו רצו להגיע לבקר במקומות הקדושים בירושלים ואף היו מעורבים במשא ומתן אך המאמן טען שהמשחק יפגע בהכנות למונדיאל". 
 

"במהלך מחנה האימונים של הנבחרת החלו להגיע גורמים פרו פלסטינים, שהציגו תמונות והחלו לאיים על השחקנים ובני משפחותיהם, ואז השחקנים לקחו צעד אחורה. הם לא חברי מרכז ליכוד, הם אנשים פרטיים. היזם הפרטי הזהיר כל הזמן שמתבטאים פוליטית על המשחק יותר מידי בתקשורת ושזה עלול לגרום לנזק והשחקנים יסרבו להגיע", הסביר קופמן.
כשנשאל אם יש סיכוי שההחלטה תשתנה השיב: "אני לא מעורב במשא ומתן אך לשחקנים יש מונדיאל על הראש ולא מעניין אותם ענייני ירושלים. בואו נודה בעובדות - קיבלנו נוק-אוט מההסברה הפלסטינית. אנחנו אמנם אומת הסטארט אפ אך אנחנו לא יודעים הכל".