מהומה במליאת הכנסת בעקבות נאומה של חברת הכנסת חנין זועבי הרשימה המשותפת, שהאשימה בין היתר את חיילי צה"ל ברצח מכוון שלה הפרמדיקית רזאן נז'אר והעיתונאי סעיד מחמוד ובעוד מקרי ירי על ידי חיילים וצלפים ברצועת עזה. זועבי אמרה כי ישראל מבצעת שימוש במוות איטי ברצועת עזה וכי היא "שולטת בעזתים יותר מאשר בישראלים.



"זה רוע ולא רק שליטה. אנחנו מאשימים את ישראל בפשע שבהנחיות הפתיחה באש", אמרה. לדבריה, "הישועה לא תבוא מהומניות רדודה ושקרנית אלא ממאבק העם הפלסטיני האמיץ ומסולידריות אמיתית איתו". דבריה הופרעו ללא הרף על ידי חברי כנסת שקראו לעברה קריאות ביניים.

עוד אמרה זועבי כי ביטול המשחק עם ארגנטינה הוא מסר "שאתם לא מעל החוק הבינלאומי. אתם צריכים להיות מוחרמים, תלמדו ותקשיבו". סגנית יו"ר הכנסת פלוסקוב ביקשה מזועבי לרדת מהדוכן, זועבי טענה כי לא סיימה ופלוסקוב דרשה להורידה בכוח מהדוכן ואף הרחיקה אותה מחוץ לדוכן המליאה.

הסערה התרחשה בעת דיון בהצעת החוק של זועבי לפיה אישה בכל שלישיית מועמדים ברשימה לכנסת תהיה זכאית לתוספת מימון מפלגות. השר לוין כינה את דבריה : "עוד נאום שטנה, הסתה וחרפה שבאף פרלמנט בעולם לא היה מתאפשר. אבל מה נלין על זועבי. העובדה שביהמ"ש ביטל את ההחלטה לפסול אותה ולמנוע מהחרפה הזו לכהן בכנסת. ביהמ"ש העליון פתח את דלתות הכנסת לרווחה. צריך לתקן סוף סוף את הטעות הזו במערכת המשפט".