ראש הממשלה בנימין נתניהו מסיים היום ביקור בן ארבעה ימים באירופה, במהלכו נפגש עם ראשי המעצמות החתומות על הסכם הגרעין - גרמניה, צרפת ובריטניה. לפני חזרתו לארץ דיבר ראש הממשלה במכון המחקר Policy Exchange בלונדון והתייחס להתבססות האיראנית בסוריה ולהסכם הגרעין. 

נתניהו התייחס לשיחותיו עם מרקל, מקרון ומיי: "לא אמרתי למנהיגי אירופה לסגת מהסכם הגרעין. ברגע שארצות הברית יצאה מההסכם, חברות בינ"ל נטשו עסקאות עם איראן. זה צעד טוב כי אסור לתת להם כספים. זה הולך לטרור". לדברי ראש הממשלה, יש מטרה משותפת שאנחנו חולקים - למנוע גרעין מאיראן".
לגבי ההתבססות האיראנית בסוריה, אמר ראש הממשלה כי הרפובליקה האסלאמית מעוניינת להציב טילים ארוכי טווח בסוריה כדי לירות על ישראל. "דאעש גמור, איראן בסוריה רק כדי להשמיד את ישראל". "אמרתי לפוטין שיש לנו זכות להגן על עצמנו מאיראן ואם הם יזיזו כוחות לכיווננו אנחנו נפעל. אני חושב שפוטין מבין שישראל עושה מה שכל מדינה אחרת היתה עושה נגד אויב שמנסה להשמיד אותה".

על רצועת עזה אמר נתניהו כי ההפגנות בגדר הן לא תהלוכה של מרתין לותר קינג. "זו תהלוכה אלימה, זו מחאה אלימה. הם מגיעים עם נשק וחומרי חבלה. חמאס שילם לאזרחים ושאר המפגינים הם פעילי חמאס. 50 מההרוגים הם פעילי חמאס ואת זה אומר דובר חמאס. יש לנו שמות ותמונות שלהם".

לגבי הסדר מדיני עם הפלסטינים אמר ראש הממשלה כי "לא שיניתי את עמדתי לגבי העובדה שבאזור הצר שבין נהר הירדן לים התיכון צריכה להיות לפלסטינים עצמאות וממשל משלהם אבל הביטחון צריך להישאר בידי ישראל. נו, אז אם זה אומר שיכתבו עלי מאמר לא מחמיא בעיתונים הבריטים, לא אכפת לי". לדבריו, ברגע שיהיו לפלסטינים מנהיגים כמו סאדאת והמלך חוסיין שיכירו בזכותה של ישראל להתקיים, יהיה שלום גם עם הפלסטינים"