אל תבכי, ארגנטינה: בתום יומיים של סערת ענק בישראל לאחר ביטולה של נבחרת ארגנטינה, כולל כוכבה ליאו מסי את הביקור בישראל, בדק הערב (חמישי) ערוץ 10 מה חושב הציבור הרחב על הסערה. כזכור, ביומיים האחרונים נשמעו טענות קשות ביותר על התנהלותה של שרת התרבות והספורט מירי רגב בפרשה, כאשר היו שהאשימו את רגב ש"נדחפה" והפכה מפגש ספורטיבי לפוליטי, דבר שגרר את הביטול המאכזב.



מנגד, רגב קיימה מסיבת עיתונאים ושורת ראיונות בהם תקפה בחזרה, וטענה כי הביטול נעשה בשל איומים של טרוריסטים על ליאו מסי. בנוסף, רגב תקפה את גורמי האופוזיציה שביקרו את התנהלותה כמו אבי גבאי, איציק שמולי ושלי יחימוביץ', וטענה כי הם "מעניקים רוח גבית לטרור". 



בסקר שאלו בערוץ 10 האם השרה מירי רגב הייתה צריכה להתעקש על קיום המשחק בירושלים. רוב גדול של הציבור, 61%, טען שלא, ואילו רק 28% טענו כי השרה הייתה צריכה להתעקש שהמפגש המסקרן עם מסי וחבריו יתקיים באצטדיון טדי בבירה. אבל כששאלו בערוץ מה הסיבה המרכזית לביטול המשחק, העברתו לירושלים או האיומים על מסי, התשובות היו יותר מעודדות לרגב. רק 31% טענו כי ההעברה של המשחק לירושלים הייתה הסיבה המרכזית, 28% טענו, כמו שרת התרבות, שמדובר באיומים על מסי, ו-14% ענו שהם לא יודעים.