במענה לשאלה מכתב חדשות כאן ב' אמר היום (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו, בהתייחס לעדות הפתוחה שלו בפרשת הצוללות (תיק 3,000), כי "אתמול התברר לחלוטין שהשיקולים שלי היו ענייניים לחלוטין בעד ביטחון ישראל. הייתי מצפה מהתקשורת, מיאיר לפיד וממשה יעלון שיתנצלו. האוויר יצא מהבלון הזה". יו"ר יש עתיד מיהר להגיב לדבריו של נתניהו, ואמר: "הוא רוצה שאני אתנצל בפניו? נתניהו צריך להתנצל בפני כל עם ישראל על הכנסת שחיתות ללשכתו". 



לדברי נתניהו, "במשך חודשים ארוכים שמענו כל מיני סיפורי בדותות עליי וכל מיני צילומים שרואים אותי עולה ויורד מהצוללות, שכביכול שהחלטתי החלטות משיקולים זרים, ואתמול התברר שהשיקולים שלי היו עניינים כמו תמיד ובעד ביטחון ישראל. כעת, הייתי מצפה מכלי התקשורת ומפוליטיקאים כמו לפיד ובוגי יעלון שיתנצלו. האוויר יצא מהבלון הזה וסופו לצאת מכל שאר הבלונים האחרים. האם הם יתנצלו אז? ספק, אבל אפשר לקוות".



יו"ר יש עתיד, כאמור, לא נותר חייב והשיב: "במשך קרוב לשנה ראש הממשלה הסביר כל הזמן שהוא לא ייחקר בפרשת הצוללות משום שאין כל סיבה לכך. אתמול הוא נחקר בפרשת הצוללות במשך חמש שעות. רה"מ רוצה שאני אתנצל בפניו? הוא צריך להתנצל בפני כל עם ישראל על זה שהוא הכניס שחיתות ללשכה שלו, לקודש הקודשים של הביטחון הישראלי".



לטענתו, "לרה"מ יש שתי אפשרויות ושתיהן גרועות - הראשונה היא שיתברר שהוא באמת היה מעורב בפרשת השחיתות בצוללות, ועל זה אני מתפלל שזה לא נכון. האפשרות השנייה היא שהוא איבד שליטה על הלשכה שלו, ומקורבים ובני משפחה שלו קיבלו עמלות במיליונים על עסקה אסטרטגית רגישה".



את דבריו חתם באומרו כי "נתניהו צריך לענות לציבור הישראלי על שאלה אחת - למה הסכמת שהגרמנים ימכרו צוללות מתקדמות למצרים? מי ביקש ממך ולמה ביקשו ממך?".