נמשכת המהומה במפלגת העבודה. בעקבות פרסום הקלטת אתמול ובה חילופי דברים חריפים בין יו"ר המפלגה אבי גבאי לבין ח"כ עמיר פרץ, דורש כעת ח"כ פרץ להורות על בדיקת פוליגרף כדי לאתר את המדליף לאחר שלדבריו מקורבי גבאי האשימו אותו בהדלפה. אתמול במהלך ישיבה של הנהלת המפלגה פרץ עימות חריף וקולני בין ח"כ עמיר פרץ לבין גבאי, על רקע כוונת גבאי לבטל את הבחירות לוועידת מפלגת העבודה.



בקלטת שפורסמה אמש במהדורה המרכזית בחדשות עשר נשמעו חילופי הדברים הבאים:




בעקבות פרסום הקלטת יצאה מסביבתו של גבאי התקפה חסרת תקדים על ח"כ פרץ: "חבל שיש עדיין מי שלא מסוגל להכיר בהפסדיו - ולא בפעם הראשונה", נאמר מסביבת היו"ר. "מפלגת העבודה תחת הנהגת אבי גבאי תעשה הכל כדי להרחיב את מספרם של חברי הגוף הבוחר, כדי להיות מפלגה דמוקרטית אמיתית. אנו מציעים למי שמתקשה להיפרד מקבלני קולות, ממפקדי ארגזים, ממניפולציות ומסכינאות כרונית להפנים את המציאות החדשה".
עוד נאמר מסביבת גבאי כי "המפלגה בחרה יו״ר, הפקידה בידיו ארגז כלים ומשימה - להחליף את שלטון נתניהו. מי שהפסיד בבחירות נדרש לשלב ידיים ולסייע במשימה, או לחפש לעצמו - ולא בפעם הראשונה - מפלגה זמנית אחרת כפתרון ביניים".
ח"כ פרץ לא נשאר חייב ואמר: ״תגובה מביכה של מי שהביא את המפלגה לשפל חסר תקדים. אני מציע לרכז את המאמצים בלהחזיר את הציבור העצום שברח מאיתנו השנה, ולא להשקיע בהשמצות והכפשות, בטח לא כאלה שממומנות מכספי ציבור".
 
היום, טוען ח"כ פרץ באמצעות עורך דינו אמיר טיטונוביץ, כי ״חברת הנהלת המפלגה ויועצך לענייני המגזר הדרוזי, כמו גם מקורבים נוספים, פרסמו בפייסבוק מסר אחיד וערוך הכולל דברי לשון הרע חמורים" שבו הואשם ח"כ פרץ בהקלטת סתר של ישיבת ההנהלה ו הדלפתה לתקשורת. על כן הוא דורש "למען הבהרת הדברים והוצאת האמת לאור, יש לבצע לכל הנוכחים, לרבות לח״כ פרץ והיו״ר גבאי, בדיקת פוליגרף, על מנת לשים את העניין מאחורינו ולטובת עתיד המפלגה״.  מלשכת גבאי לא נמסרה תגובה.