פרשן "החדשות" אמנון אברמוביץ', התייחס הבוקר (ראשון) בגל"צ להגשת כתב האישום נגד שרה נתניהו בפרשת המעונות. "קודם כל, אני לא מקנא במנדלבליט. כשהוא למד משפטים והגיע להיות פרקליט צבאי ראשי ומומחה למשפט בינלאומי, ובסוף הוא מתעסק במה שמתרחש במעון ראש הממשלה, כולל אכילת זכוכית. לבי לבי עליו, אבל מה לעשות, הוא רצה להיות יועמ"ש ועכשיו הוא צריך לעסוק בדברים האלו". 

לדברי אברמוביץ', במעשיה של נתניהו יש חשד למרמה וזיוף מתמשכים: "כשאתה רואה כיצד התרחשו הדברים, אז אתה רואה הפקה של מרמה שיטתית. הגברת נתניהו מורה ומנחה אנשים לשקר ולזייף, עוד מפרשת עמדי וההובלות בקדנציה הראשונה של המשפחה, שבה שניהם היו שותפים למעשים שהיועמ"ש דאז כינה אותם "מעשים מכוערים" ו"התנהגות כעורה". כשאתה מקלף את הפולקלור אתה רואה שיש חשד למרמה וזיוף נמשכים". 

מרמה וזיוף שיטתיים. נתניהו ועזרא סיידוף. צילום: פלאש 90
מרמה וזיוף שיטתיים. נתניהו ועזרא סיידוף. צילום: פלאש 90
לדבריו, "פרקליטות המדינה זה לא בזאר וזה לא שוק. אני הייתי כל הזמן בדעה, ונותרתי בה, בניגוד ללא מעט מידידיי, שאביחי מנדלבליט הוא משפטן ענייני והגיוני, ולכן הוא הגיש כתב אישום בפרשת המעונות והוא יגיש גם כתבי אישום בפרשות נתניהו. אני לא מכיר אף מקרה בהיסטוריה שבו מול חשוד אחד יש שלושה עדי מדינה ולא הוגש כתב אישום. ב-1,000 וב-4,000 יוגש אישום בוודאות, ב-2,000 זה עדיין לא ברור".

[
הפרשן אף התייחס ליו"ר המחנה הציוני אבי גבאי, וקרא לו לפרוש מתפקידו: "אני חושב שבחירתו של אבי גבאי הייתה טעות מבחינתו ומבחינת המפלגה. עוד כשבועיים, שנה לבחירתו, תוצאות הסקרים מונחים לפנינו. הוא לא מתאים כרגע לתפקיד שאליו הוא נבחר, התוצאות עגומות ועלולות להיות עגומות יותר, ולכן אני חושב שהוא צריך לפרוש".