אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס, מי שהייתה רעייתו של השר לשעבר סילבן שלום, נכנסה הבוקר (ראשון) לעימות נוסף עם אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, אותה תיארה במילים "דיילת שנכנסה להריון". מלבד זאת, בהתייחס לדיווח לפיו דוברו של נתניהו טען כי היא מלכלת עליו מכיוון שהיא רצתה לשכב איתו ולא עשתה זאת, אמרה העיתונאית: "לו הייתי באמת רוצה, הייתי שוכבת עם נתניהו".



בציוץ בטוויטר כתבה ניר-מוזס כי "מה שברור שכל מי שחפץ חיים בממשלה, כל אדם שרצה לשמר/לקדם/לדאוג למעמדו בממשלת ישראל - נאלץ ללקק לשרה. כולל אני מאחורי הגב של סטיב שלדעתי היה השר היחיד שלא הסכים להסתמס איתה או עם יאיר וללקק להם. למרות שרבים אמרו לו שזו הדרך היחידה להתקדם. בלי שידע לקחתי כדור נגד בחילה ועשיתי את זה".



בתוך כך, כאמור, היא גם הגיבה לדיווח לפיו הדובר של רה"מ שלח לה הודעה, בה נטען כי היא "מלכלכת על נתניהו כי היא נורא רצתה לשכב איתו והוא לא רצה אותה". בציוץ נוסף כתבה: "הכרתי את נתניהו לפני שהסתבך איתה (דיילת שנכנסה להריון מנוסע). לו הייתי באמת רוצה הייתי שוכבת איתו. אבל עמירם כל כך לא החזיק ממנו שלמרות שפעם ביבי היה חתיך. היום אני מרחמת עליו בעיקר".



נתניהו. צילום: מרק ישראל סלם
נתניהו. צילום: מרק ישראל סלם



כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה שבה המגישה נכנסת לעימות ישיר עם רעיית רה"מ. לאחר פרסום הקלטת שרה נתניהו, בה היא נשמעת כשהיא גוערת ביועץ המשפחה לשעבר שעיה סגל ז"ל, סיפרה ניר-מוזס כי שרה נתניהו "התפרצה גם עליי, אך לא הקלטתי אותה". 



"זה היה חד פעמי, לפני המון שנים", שחזרה מוזס שלום בראיון ב-103FM. "זה היה ממש מזמן וסלחתי על זה. אין לי מושג למה היא אמרה לי את מה שאמרה, זה היה קצת מוזר והזוי, אבל קטונתי, בגלל שזה היה כנראה ברמה גבוהה מדי מבחינה מחשבתית, ולא הבנתי". היא הסבירה גם כי "היא צעקה עליי בטלפון. אני לא רוצה להלבין (פנים). אני לא חלשה ויודעת לדאוג לעצמי וזה היה חד פעמי, עליי לא צועקים".