בעקבות הגשת כתב האישום נגד שרה נתניהו, הגן עליה הבוקר (ראשון) איש התקשורת בני ציפר, בתוכניתם של ענת דוידוב וינון מגל ב-103FM. "ההתעסקות בנושא הזה מזכירה לי את המחזות של חנוך לוין", אמר ציפר, שהסביר: "מחטטים בקקי. מי שתוקף את שרה הופך את עצמו לבדיחה"



ענת דוידוב התייחסה לדבריו, ואמרה כי "נתנו לה מספר צ'אנסים להחזיר את הכסף שלקחה מהציבור והיא סירבה". ואולם, עורך התרבות הסביר כי "מה שקובע כאן זה החוק. על פי החוק מעון ראש הממשלה יהיה ממומן על ידי המדינה. התקבלו כל מיני תקנות לפני שנתניהו נכנס לתפקיד, שלא עברו את אישור ועדת הכספים".



 


כשנשאל אם התנהגות המשפחה הייתה ללא משוא פנים, השיב: "יש להפריד בין ראש הממשלה לרעייתו, שהפכה למושא לרדיפה מאז שהיא קיימת בשטח. אני מכיר את אורח החיים של הזוג, הם אפילו לא אוכלים את כל האוכל הזה, כי מדובר באוכל מאוד פשוט. אני זוכר שהזמנתי את שרה וביבי לביתי כי ראיתי שהאוכל בבית ראש הממשלה כל כך גרוע"
.
בסיום דבריו, הוא הבהיר כי "מעון ראש הממשלה מארח המון אנשים, ולכן כשאוספים את כל מה האנשים הללו אכלו מגיעים לסכומים אסטרונומיים. אני חושב שאין ולו שמץ של רבב בדברים נגדה, כל העלילות הן עלילות שווא".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן