ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (שני) בחריפות את חברת "החדשות" בעקבות החשיפה שלהם של הקלטות עד המדינה ניר חפץ, מי שהיה מקורבו של נתניהו. "חדשות 2 משדרים כל ערב רכילות שקרית ועושים רצח אופי לי ולמשפחתי. ממש תעמולה בולשביקית שכל כולה סיפורים מלפני שנים שלא היו ולא נבראו. ברור למה הציבור לא קונה את השטויות שלהם", כתב ראש המשלה בעמוד הפייסבוק שלו. 



ראש הממשלה אף טען לסיקור סובייקטיבי כלפיו כיוון שהוא מהימין: "במשך שנים הם קברו ואתרגו ביזבוזים וחריגות של עשרות מיליונים מצד ראשי ממשלות ונשיאים מהשמאל, ונגדי הם מנהלים קמפיין של רצח אופי על גלידה, חמגשיות ורכילות שקרית. את הדמוניזציה הזאת הם עושים באופן קבוע לימין, לדתיים, למסורתיים - לכל מה שהוא לא הם".



דבריו של נתניהו הגיעו לאחר שכתב המשפט של חברת "החדשות", גיא פלג, חשף הערב חלק נוסף מתמלולי הקלטות ניר חפץ, דאז יועץ התקשורת של משפחת נתניהו, עם יוסי שטראוס, חשב משרד ראש הממשלה בשעתו. בהקלטות נשמעים השניים משוחחים בין היתר על כך שאשת רה"מ שרה נתניהו מאלצת עובדים לשלם מכיסם על דברים שהם קונים עבורה. עוד נשמעים השניים משוחחים על ניפוח הוצאות של רה"מ ורעייתו, כשבין היתר דובר על חשבון של 6,000 דולר על מיני בר למשך יומיים או שלושה. 

בין היתר אמר שטראוס: "כל דבר הם (העובדים) קונים לה (לשרה נתניהו), תראה, במיוחד עזרא מפעיל את כל הצוות של המשרד, שזה דבר מטורף בעיניי. והם רצים וקונים לה כל מיני דברים. זה פשוט לא להאמין. זה אנשים שאין להם כסף. מסכנים". 

עוד אמר שטראוס: הדבר החמור ביותר – שאשת ראש הממשלה מאלצת אנשים לשלם מכספם עבור כל מיני דברים. למשל, את העוזר הזה של עזרא סיידוף. באו אליי עם החשבוניות ואמרתי להם: תקשיבו, זאת הפעם האחרונה שאני משלם לך, אתה לא אמור לשלם מכיסך".