שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום (שני) לנושא חוק הגיוס, שעבר בשבוע שעבר בקריאה ראשונה בכנסת, ואמר כי לא יקבל שום פשרה בנושא לקראת הקריאה השנייה והשלישית: "אנו לא מוכנים לשום תזוזה, לשום שינוי, לא מילה ולא אות ולא פסיק ולא נקודה בנושא חוק הגיוס. זה החוק הכי מאוזן, הכי ממלכתי והכי טוב שניתן להביא. זה חוק של מערכת הביטחון ולא של ליברמן. אנו בעד שיביאו את החוק בנוסח שהובא". 

"אני מציע תואר ראשון חינם לכל החיילים ששרתו את כל השירות המלא", הוסיף שר הביטחון. "הסוגיה השנייה, ואנו נעמוד על כך שזה יהיה חלק מאותה חקיקה - פיקדון  לכל מטרה וכל רגע נתון. כל חייל שמשתחרר יוכל לפרוע את הפיקדון לכל מטרה . זה שתי תוספות שיש להסדיר. מי ששירת המדינה צריכה להודות לו על כך". 

שר הביטחון אף התייחס לתקיפה אמש בסוריה, שיוחסה בכלי תקשורת זרים לישראל. "
אין לי מה להוסיף, קראתי בעיתונים" אמר ליברמן. "המדיניות שלנו לא השתנתה. לא נאפשר התבססות איראן בסוריה ולא נאפשר להפוך את אדמת סוריה למוצב קדמי נגד מדינת ישראל. גם לגבי הלחימה בדרום סוריה, אנחנו מבחינתו נקדש את הסכם ההפרדה מ-74 וגם שם נקפיד על קוצו של יוד, וכל הפרה תיענה בתגובה חריפה של מדינת ישראל".

על הסיכוי של הליכה לבחירות מוקדמות אמר ליברמן: "אני לא רואה שום סיבה לסיים תוחלת חיי הקואליציה הטובה הזאת לפני המועד המקורי. אני מקווה שהבחירות יתקיימו במועדן. לא דיברתי על כך עם ראש הממשלה, אבל אני מסכים אתו שמדובר בקואליציה טובה מתפקדת"