ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (חמישי) במהלך תדרוך שקיים לעיתונאים ברוסיה כי "ישראל מתואמת לחלוטין עם ארצות הברית בנושא המצב בסוריה". הדברים נאמרו מספר שעות לאחר שהסנטור לינדזי גרהאם כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "ישראל צריכה להיזהר מאוד בהסכמים עם רוסיה, שישפיעו על האינטרסים האמריקאים". 

הסנטור הוא אחד מתומכי ישראל הבולטים בסנאט. נתניהו בחר להדגיש את חלקו השני של הציוץ - שבו גרהאם כתב: "לא סומך על כך שרוסיה תשלוט באיראן או בכל גורם אחר בסוריה".  עוד כתב הסנטור כי "ארצות הברית חייב לשמור על נוכחותה בסוריה כדי להבטיח שארגון המדינה האסלאמית, דאעש, לא ישוב ושרוסיה ואיראן לא ישפיעו על הנעשה במדינה".

בתגובה לשאלת הכתבים, שעסקה בדברי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, לפני מספר חודשים, לפיהם הוא מעוניין להוציא את הכוחות האמריקאים מסוריה, השיב כי שמע את מזכיר המדינה אומר לאחרונה, כי הכוחות צריכים להישאר, עד שאיראן תצא.

נתניהו הוסיף וחזר על הדרישה הישראלית, כי הכוחות האיראנים ייצאו משטחי סוריה. "יש שלושה דברים הנמצאים בראש העדיפויות. ראשית - התרחקות הכוחות האיראנים והכוחות של חיזבאללה מהגבול עם ישראל , הוצאת הטילים האיראנים ארוכי הטווח משטחי סוריה ולוודא כי אנשים אינם נרצחים באזור החיץ בין המדינות", הסביר ראש הממשלה. הוא ציין כי "הרוסים הרחיקו את הכוחות האיראנים מרחק של עשרות קילומטרים מהגבול, וכי עד עכשיו התרחשו רק מספר מקרים בודדים של מליציות איראניות או שיעיות, שחזורו לגבול במסווה של כוחות סורים".
הוא התייחס לנושאים נוספים והשיב: "אני מקווה שהבחירות יתקיימו סמוך למועד שנקבע להם, אך העניין לא תלוי רק בי". בסוף התדרוך, כשאף אחד לא שאל על החקירות, ראש הממשלה עצמו בחר להעלות את הנושא. "אף אחד לא הולך לשאול על החקירות?", תהה, "זה כלום, לא יהיה שום דבר, כי אין כלום".