עימות נוסף במחנה הציוני: טרם נרגעו מפרשת המעשה המגונה של ח"כ איתן ברושי בחברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין וכבר תלונה חדשה מסעירה את מפלגת המחנה הציוני. ח"כ לאה פדידה התלוננה היום (חמישי) לוועדת האתיקה של הכנסת נגד חבר סיעתה, ח"כ מיקי רוזנטל, על כך ש"התקרב אליה בצורה אלימה ומאיימת".

פדידה טענה במכתב כי "רוזנטל התפרץ וצעק לעברי בצורה מאיימת ומשפילה. על מנת לא להפריע למהלך הדיון בחרתי שלא להגיב לדבריו, ולתת לדיון להמשיך להתקיים. לאחר סיום הישיבה פניתי לח"כ רוזנטל והבהרתי לו שאל לו להרים עלי את קולו באופן הזה. בתגובה הוא איבד עשתונות". 
"הוא נפנף לעברי ידיים, והתקרב אליי בצורה מאיימת ואלימה תוך שהוא מרים את קולו וצווח לעברי. המצב הגיע לידי כך שהקולגות שלי נאלצו לתפוס אותו ולהרחיק אותו ממני. ח"כ איציק שמולי ממש נאלץ להגן עלי בגופו", כתבה פדידה. 



האירוע המדובר התרחש ביום שני האחרון, במהלך דיון בישיבת הסיעה של מפלגת המחנה הציוני. לטענת פדידה, זוהי לא הפעם הראשונה בה היא עדה להתנהגות בעייתית מצדו של רוזנטל: "הייתי עדה בעבר להתפרצות דומה שלו לעבר אזרחית באחת הוועדות. גם בפעם הזו ח"כ צעק ונצמד בצורה מאיימת לקורבן שלו. באותו מקרה הייתה זו אני שנאלצתי להרגיעו ולהרחיקו מהמשך העימות". 

לסיום כתבה פדידה: "יש לעקור תופעות אלו מהשורש, לחדד נהלים להתנהגות נאותה ואף להשתמש בסמכויות הנדרשות בכדי להבטיח שמקרים אלו לא יחזרו על עצמם. חבר כנסת שמתנהג באופן הזה מקומו אינו בבית המחוקקים!". 

בנוסף אמרה חברת הכנסת כי ""לא ניתן לוולגריות ולצעקות להלך עלינו אימה. לא כנבחרות ציבור, ולא כנשים בכלל. אדם צריך להבין שכאשר הוא מנסה להגדיל את עצמו דרך התנהגות מאיימת ואלימה, הוא רק הופך קטן יותר".

בתגובה לדברים אלו אמר רוזנטל: "שטויות. פדידה ביקשה לחבור לימין הקיצוני ולתמוך בחוק הפשיסטי נגד שוברים שתיקה, עבור אינטרס פוליטי אישי שלה. אכן ספגה ביקורת והיו חילופי דברים קשים. כל השאר שקרים".