סרנה שוב מפסיד בתביעת דיבה: בית המשפט השלום בירושלים חייב את העיתונאי יגאל סרנה בתשלום פיצויים בסך 20,000 שקלים לקצין המבצעים של היישוב היהודי בחברון אשי הורוביץ. זאת לאחר שכינה אותו בפייסבוק בשמות גנאי חמורים . סרנה כבר הפסיד בעבר בתביעת דיבה מתוקשרת מאוד שהגישו נגדו ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה, גם אז בגין פוסט שפרסם סרנה בפייסבוק, על תקרית שהתרחשה כביכול בין בני הזוג נתניהו במהלך נסיעה. 

בפוסט שפרסם סרנה, הועלתה תמונה של הורוביץ לצד מחבל שניסה לבצע פיגוע בחברון, כשהוא מצרף לכך את הטקסט הבא: "מישהו יודע מי החלאה החייכנית, מין קוזאק פוגרומצ'יק יהודי שמתעד בחיוך זחוח גופת אדם שזה עתה נורה?". לאחר שגילה את שמו של הורוביץ , העלה סרנה פוסט נוסף בו כינה אותו "חלאה. בין נאצי לקוזאק".

השופט כתב כי "קללות וגידופים אלה הינם בגדר לשון הרע, שכן יש בכוחם כדי להשפיל ולבזות את התובע בעיני הבריות". עוד נקבע כי "השמטת הפרט שמדובר בגופה של מי שניסה זה עתה לרצוח יהודי בשל יהדותו והשוואה בי התובע לבין הנאצים ומעשיהם, בנסיבות אלה, מהווים למעשה השמטה של מלוא העובדות המאפשרות לקורא הסביר להבחין בין מעשיהם של הנאצים למעשהו של התובע. השמטת עובדות שנועדו לחזק את המסקנה שאליה ביקש הנתבע להגיע אינה מלמדת על תום לב ועל מתן בסיס לקהל הקורא להגיע למסקנות אחרות".
לאור זאת קבע בית המשפט כי "אמנם הפרטים העובדתיים שצוינו על ידי הנתבע בפרסומיו מוגנים תחת הגנת האמת בפרסום, אך מצאתי כי אי גילוי מלוא העובדות הרלוונטיות בנסיבות המקרה, לצד התגובה המשווה בין התובע לבין הנאצים, שוללים מהנתבע את הזכות לחסות בצלה של הגנת סעיף 15 לחוק איסור לשון הרע". 
לאור זאת, חויב כאמור סרנה לשלם להורוביץ 20,000 שקלים וחמשת אלפים שקלים נוספים שכר טרחת עורך דין והוצאות משפט.