שרת התרבות והספורט מירי רגב תקפה הערב (שבת) את מחנה השמאל ואת יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי, וטענה כי הם מנסים לנצל את מחאת הדרוזים כדי לפגוע בממשלה, וזאת למרות המצב הביטחוני בדרום. בפוסט שפרסמה השרה בחשבון הפייסבוק שלה, היא כתבה כי "בזמן שהעפיפונים בוערים באוויר ובלוני התבערה ממשיכים לסכן את חיי התושבים בדרום, אבי גבאי ומחנה השמאל ממשיכים לעסוק בפוליטיקה קטנה ומנסים להבעיר אש בין העדה הדרוזית לממשלת ישראל. זה לא יצליח לגבאי ולחבריו בשמאל".



בתגובה להאשמות, תקף מרכז האופוזיציה, חבר הכנסת יואל חסון (המחנה הציוני) את השרה והאשים אותה, שהיא זאת שמנסה להביא לפילוג בציבור הישראלי. "מירי רגב את העפיפון הבוער, משסה ומעלה באש כל חלקה טובה במדינת ישראל. לא ניתן לך להבעיר את ישראל, איבדת כל פטריוטיות כלפי המדינה. תזכרי - הבחירות קרובות, ואנחנו קרובים לפטור את עצמנו מעונשה של ממשלת הימין הרעה הזו", אמר חבר הכנסת.



כזכור, זהו לא העימות הראשון שהתפתח היום בעקבות ההפגנה שהתקיימה בכיכר רבין, בה השתתפו רבבות מפגינים. בין השאר פרסם הראפר ופעיל הימין יואב אליאסי, הידוע בכינויו "הצל", התכתבות שכביכול הושגה ממפלגת העבודה, בה אנשים שהזדהו כפעילי המפלגה טענו כי הם העומדים מאחורי מחאת הדרוזים. עם זאת, במפלגת העבודה הכחישו את הדברים ואף הצביעו על סימנים שמוכיחים, לכאורה, שמדובר בתמונה שעברה עריכת פוטושופ.