אמש התכנס הקבינט המדיני בטחוני כדי לדון בהסדר רגיעה כלשהו אל מול החמאס שלא כולל את החזרת השבויים ברצועת עזה. שרת המשפטים וחברת הקבינט המדיני-ביטחוני לא מאמינה שניתן לעת עתה להגיע להסדר. "אני חושבת שהפערים גדולים מדי. אין שום טעם לעשות הסדרה אם אין פירוז או עצירת התעצמות ואם גופות החיילים והאזרחים לא מוחזרים. מכיוון שאני לא רואה את חמאס מסכים לתנאים הללו אני לא מאמינה שתהיה הסדרה ארוכת טווח", אמרה הבוקר (שני) שקד בריאיון ל-103FM
"החזרת גופות החיילים הם תנאי הכרחי אך יש גם עוד תנאים כמו העובדה שצריך שהרצועה תפורז ותופסק ההתעצמות באופן מוחלט", הוסיפה, "אני לא רואה אותם מסכימים לזה ולמדינת ישראל בוודאי אין אינטרס להסכים לאיזושהי הסדרה ושקט כשהחמאס ממשיך להתעצם".
על דבריה אתמול כי פסילת חוק הלאום על ידי בג"ץ יגרום למלחמה בין הרשויות, אמרה שקד: "זה נכון. אני לא חושבת שנגיע לשם. חוק הלאום הוא טריוויאלי ואין בו שום דבר בעייתי, הוא מדבר על עקרונות יסוד".

"לבית המשפט העליון אינו מוסמך לפעול על חוקי יסוד. המהפכה החוקתית החלה כשבית המשפט לקח על עצמו את הסמכות לפסול חוקים רגילים במידה והם סותרים חוקי יסוד ואינם עומדים בפסקת ההגבלה. לא יעלה על הדעת שבית המשפט יהפוך את עצמו לאסיפה המכוננת ויעצב בעצמו את החוקה - הוא אמור לפרש אותה. בין המדינות המערביות, אין בעולם בתי משפט שפסלו חלקים מחוקה. אני לא מאמינה שבית המשפט העליון יעשה את זה. אני סומכת על השופטים. כל הריצה לבג"ץ והעתירות הללו מיותרות. אם מישהו רוצה לשנות את חוק הלאום שינסה לעשות את זה בכנסת", הוסיפה בנושא. 
על הפוסט של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שקורא למלחמה נגדו חוק לאום, טענה: "צריך לתת לאהוד ברק שיעור בדמוקרטיה. זה פוסט של מישהו שהוא פחדן, אם הוא רוצה לשנות את החוק שישיג לנבחריו רוב בכנסת. מכיוון שהוא יודע שהוא לא מסוגל לעשות את זה הוא רץ לבית המשפט העליון. אם הוא רוצה להשפיע על מה שקורה במדינה ועל החקיקה שינסה לזכות ברוב בכנסת ולא ירוץ לדלתו של בית המשפט. זה מעשה פחדני, אם אתה רוצה לשנות אתה צריך להתמודד ולהשיג רוב בכנסת לחקיקה".

 
"אני עושה את עבודתי במשרד המשפטים", סיפרה השרה שקד, "אני פופולארית בבית היהודי ואני מתכוונת להישאר כאן. אנחנו עושים עבודה מצוינת גם כיחידים וגם כמפלגה. בפוליטיקה אפשר להסתכל קדימה לשנה-שנתיים ולא ליותר מזה. לצערי זו סביבה שעובדים בה בחוסר ודאות מוחלט וקשה מאוד לנבא את העתיד. אני מאוד מקווה שתהיה לי עוד שנה במשרד המשפטים. לצערי יש כאלה שהחלו לבזבז כספים על קמפיינים. בעיני זה מוקדם מדי ואני עדיין עובדת במשרד שלי, יש עוד רפורמות שאני צריכה לסיים. הציבור מספיק חכם כדי לשפוט כדי לראות מי עובד במשרד שלו".
 
לסיום התייחסה גם לסערת הרשימות שנוצרו בתאגיד השידור שתייג אנשים כמזרחים, ערבים וחילק להם ציונים: "קראתי את התחקיר שפורסם בעיתון 'הארץ' בנושא. זה מביש ומקומם ואני מקווה ששר התקשורת יעשה משהו כדי לטפל בנושא ולחקור אותו. זה לא מכבד את התאגיד הציבורי ולא בשביל זה המדינה השקיעה מאות מיליונים בו".