לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר בסיום חקירתו האחרונה, ככל הנראה, בפרשת בזק-וואלה כי הוא "בטוח שהתיק קרס באופן סופי", מסרו הערב (שישי) גורמים המעורים בפרטי החקירה למעריב אונליין כי "רה"מ לא הפריך את החשדות נגדו במהלך חקירתו". הם הסבירו כי חרף ההצהרות שנשמעו מפיו של נתניהו, "מדובר בתיק יציב מבחינה ראייתית, ושום דבר לא השתנה. החשדות נגדו קיימים והתשתית הראייתית מבוססת". כמו כן, הם ציינו כי אכן רה"מ היה "אדיב" לחוקריו והשיב על כל השאלות שנשאל. 



נציין כי על פי הערכת גורמי החקירה מדובר בחקירתו האחרונה של נתניהו בתיק, אלא אם כן במסגרת סיכום הראיות יידרשו החוקרים לבצע השלמות חקירה על ידי הפרקליטות או היועמ"ש.



יש להסביר גם כי חרף העובדה שמדובר בחקירתו האחרונה בפרשה האמורה, לרה"מ נכונה עוד חקירה אחת בפרשת 1,000 ו-2,000. המועד של החקירה ייקבע בשבועות הקרובים.



בשעות הבוקר הגיעו חוקרי האל"כ והרשות לניירות ערך למעונו של ראש הממשלה בירושלים, וחקרו אותו במשך ארבע שעות במסגרת הפרשה. זמן קצר לאחר מכן הצהיר נתניהו כי הוא "בטוח שתיק בזק קרס באופן סופי".



"אחרי החקירה היום, רה״מ נתניהו בטוח שתיק 4000 קרס סופית", נמסר בפתח התגובה הרשמית מטעמו. לדבריו, "הנתונים מוכיחים באופן חד משמעי שהסיקור על נתניהו בוואלה בתקופת אלוביץ׳ נותר שלילי כפי שהיה כשוואלה היה בבעלותו של עמוס שוקן, ולא השתנה כהוא זה כשנתניהו נהיה שר תקשורת".



"לעומת זאת", הוסיף רה"מ, "דווקא שרי תקשורת אחרים, לאחר כניסתם לתפקיד, הם שזכו לזינוק אדיר בסיקור חיובי - לא רק בוואלה, אלא גם בכלי תקשורת מרכזיים בישראל. איש אינו טוען, ובצדק, שיש בכך איזשהוא פסול. אבל דווקא אצל נתניהו שיפור כזה לא היה, ולכן גם מן הטעם הזה תיק 4,000 מתפורר".