האקטיביסט רק כהן פרסם את מספרי הטלפון של מרבית חברי כנסת לפני כיומיים. יו"ר האופוזיציה ציפי לבני התייחסה הערב (שבת) לפרסום, בציוץ שכתבה בחשבון הטוויטר שלה. היא כתבה: "ברשימת הטלפונים של חברי הכנסת שפורסמה בקבוצות הווטסאפ, פורסם תחת השם שלי גם מספר טלפון נוסף של מישהי אחרת שמוטרדת בימים בהם היא נמצאת בנסיבות משפחתיות מצערות וקשות. מבקשת שלא להטריד וממי שפרסם את כל מספרי הטלפון להעביר גם את ההודעה הזאת".



חברת הכנסת שרן השכל מתחה גם היא ביקורת על פרסום מספרי הטלפון, וכתבה בדף הטוויטר שלה: "עד לרגע זה, מאז שנכנסתי לכנסת עניתי לכל שיחה שקיבלתי. גם ממספרים לא מזוהים. רבות מהשיחות היו אזרחים במצוקה שחיפשו סיוע דחוף וארגונים שלא ידעו למי עוד לפנות. היום, איזה גיבור פרסם טלפונים של ח"כים בכל מקום אפשרי, כמות השיחות ההזויות וההטרלות הייתה אדירה ברמה בלתי אפשרית". 



"לצערי, החל ממחר יהיה היום הראשון בו לא אענה יותר למספרים לא מזוהים. מי שצריך סיוע מוזמן לפנות ליועצת שלי הילה. תודה למנוולים", הוסיפה חברת הכנסת". 



כזכור, ביום חמישי השבוע פרסם ברק כהן, ממקימי קבוצת "באים לבנקאים", בדף הטוויטר שלו קישור למספרי הטלפון של חברי כנסת רבים. בציוץ כתב: "רשימת טלפונים של חברי הכנסת. הפיצו כדי שכולם ייהנו". בתוך הקישור, ובו המספרים, ציין כהן כי "אין מי שלא נדרשת למספר טלפון של חבר\ת כנסת מתישהו, בעניין כלשהו. כחלק משירות לציבור ערכתי רשימה מסודרת של כל המספרים שברשותי. תהיו סולידריים ותפיצו כדי שכל אזרח יוכל להנות מתקשורת זמינה עם משרתיו". 




בין היתר, השרים וחברי הכנסת שמספרם מצוי ברשימה המפורסמת הם: דוד ביטן, נפתלי בנט, איילת שקד, מירי רגב, צחי הנגבי, תמר זנדברג, אביגדור ליברמן, משה כחלון ועוד.