למרות שזוכה מכל האשמות כנגדו, גל הירש נותר עם הכתם התדמיתי על דמותו, והפרשה הזו מסרבת לרדת מסדר היום, כולל טענות קשות על התנהלות המשטרה. תת אלוף במיל' אביגדור קהלני השווה היום (שליש) ב-103FM בין מה שנעשה להירש למה שהוא עבר כשכיהן כשר לביטחון פנים: "לחמתי בשלוש מלחמות ונפצעתי אך הסיכול הציבורי שנעשה לי היה עבורי לא יאומן. כשסיימתי את תפקידי כשר והייתי אזרח פשוט מן השורה התברר שהאזינו לי ולאשתי במשך שלושה חודשים בחשד שסיפרתי לעופר נמרודי שיש חקירה כנגדו ונקראתי לחקירה. במשפט הראשון היו כנגדי שישה עדי תביעה וכל הסיפור נמשך כשנתיים, אך יצאתי זכאי מכל אשמה".
 
"אם גל הירש היה שואל אותי לפני אם כדאי לו להתמודד על תפקיד המפכ"ל הבא הייתי אומר שלא ילך", הוסיף קהלני, "המשטרה היא גוף שלא מאפשר להכניס גורמים זרים מבחוץ. זו חבורה של אנשים שמנסה לשמר את המקום שלה ואנחנו מכירים את זה. זו מערכת שלמה של אנשים שמנסה לסכל את אלו שרוצים לפרוח ולהגיע לצמרות העצים. למשטרה יש הרבה עוצמות, לרב סרן במשטרה יש יותר עוצמה מאלוף בצה"ל". 
 
כשנשאל אם התנקמו בו השיב: "אני לא יודע ואני לא נכנס לזה. כשאתה הולך באחו וצד עורב את אף אחד זה לא מעניין, כשאתה צד נשר אתה מקבל דרגות וכבוד. אני מניח שאלו שאומרים שהם הפילו את השר לביטחון פנים מתפקידו זוכים לכבוד כלשהו בסביבה הקרובה שלהם".
עריכה: איתמר זיגלמן