יו"ר הקואליציה לשעבר, חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) לא עומת היום (שלישי) בחקירתו התשיעית במספר במסגרת פרשת השחיתות בעיריית ראשון לציון עם אחד מהעדים נגדו, אולם הוא פנה אל החוקרים וביקש לקיים עימות מול משה יוסף, ואחד נוסף מול יזם הנדל"ן דרור גלזר. הנושא ייבדק כעת על ידי היחידה החוקרת.



חבר הכנסת דוד ביטן הגיע הבוקר למשרדי להב 433, ויצא משם לאחר כשש שעות כשהוא מחויך ובמצב רוח טוב. בסיומה הוא אמר כי "לא באתי למסיבה אלא לחקירה, עניתי על השאלות והכל יהיה בסדר".



לנוכח החומר שבידי החוקרים והעדים המרכזיים בתיק, בהם איש העסקים ומקורבו של ביטן, יוסף, ויזם הנדל"ן גלזר, אשר חשודים בתיווך לשוחד ובהעברתו ישירות אליו, לא מן הנמנע שחה"כ ייקרא לחקירה נוספת.



גלזר. צילום: אבשלום ששוני
גלזר. צילום: אבשלום ששוני



עו"ד אפרים דמרי, עורך דינו של ביטן, אמר בגל"צ מוקדם יותר כי "בשלב הזה ידוע שיהיה עימות, הוא הגיע ללהב 433 ומתכוון לשתף פעולה עם חוקריו. ביטן נתן הזדמנות נוספת גם בפעם האחרונה שהוא היה בחקירה והבהיר לחוקרים שכל עוד לא יהיו הדלפות הוא ישתף פעולה. היו הדלפות חסרות פרופורציות. אתם תראו שביטן ייצא כשידו על העליונה והכל יתברר כעורבא פרח".



ביטןו נחקר לפני יותר מחודש במשך שבע שעות במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה. בניגוד לפעמים הקודמות, ביטן השיב לשאלות החוקרים. החקירה הקודמת של ביטן התקיימה בחודש פברואר.