שר האוצר משה כחלון הודיע היום (שישי) בחשבון הטוויטר שלו כי הוא הנחה את משרדו לקזז את הסכומים שתעביר הרשות הפלסטינית למשפחתו של המחבל שרצח את ארי פולד ז"ל בפיגוע הדקירה בגוש עציון בתחילת השבוע. בהודעתו כתב כחלון: הוריתי לקזז מכספי הרשות הפלסטינית את הסכום המועבר למשפחת המחבל הנתעב שרצח את ארי פולד ז"ל. אבחן דרכים נוספות להגביל את הפעילות הכלכלית של משפחת המחבל. ארי היה איש ערכי, אוהב הארץ, אוהב אדם ואב מסור לארבעה. ה׳ יקום דמו".



במקביל לכך, משפחתו של פולד הגיעה למרכז המסחרי בצומת הגוש, שם התרחש הפיגוע, שם אכלו בני משפחתו ארוחת בוקר, לאחר שעלו לקברו. אביו של פולד, יונה אמר על בעת הביקור בקבר: "צמחנו ונמשיך לצמוח ממה שקרה ונבחר בחיים. למדנו תעצומות נפש מחייו וממותו של ארי, ולמרות הכאב הפרטי המר אנו מתמלאים גאווה מגבורתו ומהדרך שבה ארי חי את חייו. ממשיכים קדימה בדרכו".




משפחת פולד במרכז המסחרי בצומת גוש עציון, צילום: באדיבות המשפחה
משפחת פולד במרכז המסחרי בצומת גוש עציון, צילום: באדיבות המשפחה



בתו תמר הוסיפה ו סיפרה כי עבור המשפחה זו גאווה לחזור למקום בו אביה "חשף את גבורתו האחרונה ואנחנו ממשיכים את גאוותו. אבא היה רוצה להראות לעולם שהגאווה הזו ממשיכה, ועכשיו הוא חלק מאיתנו". עוד ביקשו בני המשפחה מעם ישראל "להמשיך בדרך הזו, הדרך היהודית הגאה בקומה זקופה בארץ ישראל. זה מה שארי היה רוצה".