אלוף פיקוד הצפון לשעבר ואיש מפלגת העבודה עמירם לוין תקף הבוקר (שלישי) את מדיניות הממשלה בראיון בתכניתם של ענת דוידוב וינון מגל ב-103FM.  "תסתכלו מה קורה כאן מסביב. מירי רגב ואיוב קרא נסעו על חשבון משלם המיסים לארצות הברית רק כדי לנפח לנתניהו את האגו. בנט וליברמן מתקוטטים על חשבון הביטחון של כולנו וכעת שר התחבורה ישראל כץ והשר לביטחון פנים רבים בנושא האופניים על חשבון ילדינו. הממשלה לא סופרת אותנו וחושבת רק על הבחירות הבאות", טען האלוף במיל'.



לדבריו, "רוב האוכלוסייה הצעירה בישראל נולדה אחרי הכיבוש בשטחים ורואה בצורך לפתור את הסכסוך מתוך צדק חברתי ולא מתוך המשקפיים הביטחוניות. אותה אוכלוסיה רוצה לגמור את החודש בקלות ובכבוד, לעשות צדק ללהט"בים, לפליטים וגם לפלסטינים. אנחנו בשמאל צריכים להציע להם פתרונות דרך המשקפיים הללו".



 


"בדבריי", הסביר, "אני הופך את הסדר וקורא לגייס את המשאבים לטובת העם שלנו, לטובת המשפחות, הרווחה, הפנסיה, הרפואה וגם הצדק בחוק הלאום. כדי להבטיח למשפחות בישראל עתיד טוב יותר אנחנו צריכים להתחיל בזה ולהפסיק להתנהל במוד של הישרדות. אנחנו חזקים אז בואו נפנה את המשאבים לחברה שלנו ולא רק לסכסוך ישראלי-פלסטיני".

לטענתו, "המהפך בבחירות יגיע כי אנשים רוצים ומבינים שאפשר ומגיע להם לחיות טוב יותר. השמאל ומפלגת העבודה צריכים להפסיק לעסוק בעצמם אלא לשרת את הציבור. כפי שאני הצטרפתי למפלגה מבלי לבקש תפקיד או שריון כך אני קורא לחבריי להראות לציבור שאנחנו בתפקיד כדי לשרת את הציבור".

כשנשאל אם אבי גבאי הוא מנהיג, השיב: "אי אפשר לדעת, הוא רק נבחר. הוא יצטרך להתעשת וללכד את מפלגת העבודה סביב חזון. בינתיים הוא לא עשה את זה. אני מעדיף אנשים שמדברים אמת ועושים שגיאות, ולא מדקלמים את מה שהיחצ"נים אומרים להם. כיום נוח לכולם להתבצר בעמדות, לכתוב מאמרים ולהיות צודקים בדרכם, אך רוב אזרחי ישראל הם צעירים ופניהם לעתיד ולא לעבר. עלינו להציג חזון שיפתור את העתיד ולא יתמקד בעבר".