העיתונאי גיא פלג ביקר היום (רביעי) את הפוסט של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נגד איש התקשורת אמנון אברמוביץ', בו כינה את האחרון "תועמלן סובייטי מהסוג הנחות ביותר", כמו גם "טיפש". לדברי פלג, "אין ספק שיש כאן משהו פגום בחינוך שקיבל". 



בפתח דבריו ציטט פלג את שנכתב על אברמוביץ' באתר "גבורה": "ביום תשעה באוקטובר 1973 נפגע הטנק של סמל אמנון אברמוביץ' והחל לבעור. למרות שידיו ובגדיו החלו לבעור, הוא המשיך לנהוג כי חשב שיש אנשים נוספים בטנק. הוא גילה דבקות במשימה ואומץ לב. על מעשה זה הוענק לו צל"ש הרמטכ"ל".


"ותשמעו מה שכותב על אמנון אברמוביץ' בחור בן 27 שחרף את נפשו בדובר צה"ל", הוסיף פלג תוך שהוא מצטט את הפוסט של בנו של רה"מ: "אמנון אברמוביץ׳ הוא חתיכת תועמלן סובייטי מהסוג הכי נחות. מנסה להזריק את הארס שלו לציבור במשך עשורים. הטיפש הזה לא מבין שעם ישראל שונא אותו ולא קונה את הסחורה הרעילה שלו עוד מימי האתרוג של שרון בזמן ההתנתקות. אם ערוץ 2 היה מעוניין בלספק חדשות לציבור ולא תעמולה בולשביקית היה מעיף את היצור הזה מזמן".
"כן, את היצירה הזו, כנראה, כתב יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה", המשיך פלג. "זה, על כל פנים, מופיע בחשבון פייסבוק המיוחס לו. עד כה לא יצאה הכחשה. פניתי גם לדובר המשפחה, שהעביר לי ברגע זה את התגובה. לדבריו, יאיר נתניהו אדם פרטי וכך גם עמוד הפייסבוק שלו". 
את דבריו חתם באומרו כי "בשעתו אני פרסמתי את ההקלטות של יאיר נתניהו וחבריו כשהם נודדים בין מקומות מפוקפקים בתל אביב. אביו הגדיר את דבריו דברי הבל, ואמר שעשה זאת תחת השפעת אלכוהול. הוא ציין כי אלו לא הערכים שעליהם בנו התחנך בבית. אני לא יודע אם ראש הממשלה ראה את הדברים. אני בטוח שכן. אני חושב שההתבטאויות שלו הן איומות, משולחות רסן שמעידות על משהו פגום בתפיסה ובחינוך".