ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, ממשיך להשתמש ברשתות החברתיות, על מנת למתוח ביקורת חריפה, כשהפעם מי שנמצא על המוקד הוא היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. ברק פתח את השבוע בכתיבת פוסט חריף כנגדו, כשהוא מתייחס למספר נושאים, שעל דעת ברק, מנדלבליט לא ממלא את תפקידו כראוי.



תחילה התייחס ברק לכך שמנדלבליט לא הגיב להשתלחות של ח"כ אורן חזן בעיתונאית לוסי אהריש ובצחי הלוי, שדבר חתונתם התפרסם ביום רביעי האחרון: "מנדלביט ממיט חרפה על כולנו", כתב ברק, "והופך אותנו לסייענים של הכחשת השואה - כשאיננו מבחין בזהות המוחלטת בין השתלחות הח"כ - ליצן חזן בעיתונאית המוסלמית המוכשרת, לוסי אהריש, לבין התבטאויות זהות, מילה במילה, בגרמניה, מייד עם עליית הנאצים לשלטון".

לאחר מכן המשיך ברק והתייחס לדרך בה מטפל מנדלבליט בחקירותיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו כשכתב: "הוא ממיט חרפה על כולנו ודוחף אותנו ל'עולם השלישי' כשאיננו מודיע, על המקום, שעבריין גבולות פלילי, שצולם בעת מעשה והודה בעבירה, איננו ראוי לעמוד בישראל האהובה שלנו בראש 'לשכת עורכי הדין', אפילו ליום אחד. שלא לדבר על ההימנעות מפיטוריו לאלתר מהוועדה לבחירת שופטים".

לסיכום כתב ברק כי "מנדלבליט ממיט חרפה על כולנו ושובר במו ידיו את עיקרון השוויון בפני החוק, כשהוא 'נשכב על הגדר' כדי למנוע מאזרחי ישראל, שיידרשו השנה ללכת לקלפיות, לדעת לפני שהם מצביעים, מה בדיוק יש בכל אלפי דפי העדויות ועשרות ההקלטות שהביאו ארבעה עדי מדינה, קרובים אל נתניהו מאוד, כנגד החשוד, סביבתו ומשפחתו-וזאת גם בפרשות שהחקירות בהן הסתיימו. למות מקנאה באמריקאים. מי יתננו רוברט מולר חרוץ ונחרץ, חד וחסר פניות- גם בישראל".