ועדת האתיקה של הכנסת נזפה בשר הביטחון אביגדור ליברמן, על שכינה את חברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה המשותפת) "מחבלת" בחשבון הטוויטר שלו. ההחלטה התקבלה לאחר שגם בתגובתו לתלונה של חברת הכנסת, שב ליברמן וכינה אותה באותו תואר. בהחלטת הוועדה נכתב כי חבריה "סברו כי התבטאותו של השר ליברמן, מהווה הפרה של כלל 1א(4) לכללי האתיקה הקובע כי 'חבר הכנסת ישמור על כבוד הכנסת וכבוד חבריה... ינהג בדרך ההולמת את מעמדו כחבר כנסת ויעשה לטיפוח אמון הציבור בכנסת''.



ח"כ עודד פורר, ממפלגתו של ליברמן, אמר על נזיפת ועדת האתיקה: "בזמן ששר הביטחון עסוק בשמירה על ביטחון ישראל מפני החברים של זועבי מרצועת עזה ששולחים מחבלים להתעמת על הגדר , יורים רקטות ומקבלים גיבוי מזועבי שניסתה להתסיס את השטח גם בתוך ישראל וביהודה ושומרון, מצאה ועדת האתיקה זמן לנזוף בשר הביטחון על כך שתיאר את המציאות באופן ברור. 
עוד הוסיף: "אני קורא לחברי הכנסת שעוד לא חתמו על יוזמת ההדחה שאני מוביל כנגד חברת הכנסת זועבי להצטרף באופן מיידי. מי שתומכת במחבלים, יוצאת למשט חבלה איתם ותומכת במאבק המזויין נגד מדינת ישראל היא מחבלת. אין דרך אחרת להגדיר זאת". 

נזיפה - ליברמן by מעריב אונליין on Scribd

חברת הכנסת זועבי התייחסה גם היא לנזיפה שקיבל שר הביטחון. "מר ליברמן קיבל נזיפה מועדת האתיקה", אמרה, "לגזענים תומכי האפרטהייד, הטרנספר והירי על בני אדם מגיע לקבל נזיפה. ודווקא אלה המתריעים ונאבקים נגד רצח ומצור והפצצות על אוכלוסייה אזרחית, זוכים להרחקה, השתקה ורצח אופי. מעשיו של ליברמן לא יובילו אותו לדיון בוועדת האתיקה של הכנסת, אלא לדיון בבית הדין הבינלאומי בהאג, כי שם דנים בפשעי המלחמה אותם הוא מבצע".