אלוף במילואים (במיל') עמירם לוין תקף היום (שלישי) בחריפות את חבר הכנסת אורן חזן, בעקבות העימות עם ח"כ אילן גילאון, במהלכו כינה הח"כ מהליכוד את האחרון "חצי בן אדם". בתכניתם של ענת דוידוב וינון מגלב-103FM טען לוין כי "ניבול פה הזה חוזר פעם אחרי פעם", והוסיף: "זו בושה וחרפה לכנסת ועוד יותר בושה לראש הממשלה נתניהו".



"זו בושה וחרפה לכנסת ועוד יותר בושה לראש הממשלה נתניהו שלא העיף אותו מהכנסת", קבע לוין. "הוא יכול להתכחש לו והוא יודע טוב מאוד לעשות זאת ולומר שזו לא דרכה של הכנסת. זורקים חרא על הקיר הוא נופל, והכתם נשאר יחד עם הסירחון. הוא עשה את אותו הדבר גם כלפי הגברת אלהרר ואי אפשר לקבל את זה, ולכן הגבתי בעוצמה".
 
בהתייחס לטענה, לפיה ח"כ חזן רק הגיב לדברי הבלע של גילאון, השיב: "זה לא קשור בכלל. יש הבדל. אי אפשר להשתמש במוגבלות של אדם. ניבול פה הזה חוזר פעם אחרי פעם".

 


ינון מגל השיב לו: "אני חושב שח"כ אורן חזן הוא תקלה. זה בעיני לא רמה של חבר כנסת. האובר יחס אליו הוא לא רציני. הוא לא צריך להיום שם, אך אני לא שותף ללינץ' הזה".

הבכיר לשעבר בצה"ל הוסיף כי "הנורמות הפסולות הללו והשתיקה של ראש הממשלה ושרי הליכוד מתירה את האלימות הזו שכבר נמצאת היום בכל מקום. במקרה הזה אין קשר בין שמאל לימין. יש דרך לומר דברים ויש דרך ארץ. כאן מדובר בשיטה שחוזרת פעם אחר פעם ולא רק על ידי ח"כ חזן. זו מדיניות שבאה מלמעלה. כל דבר שלא מוצא חן בעיני צד אחד הופך להסתה והשתלחות בצד האחר. אם זו הייתה פעם בודדת הייתי מבליג, אך מדובר בהכתבה מלמעלה שקוראת להשתלח ולהסית נגד כל מי שמנוגד לדעת השלטון. או שאתה אויב או שאתה עוכר ישראל".

ענת דוידוב התייחסה לדבריו ואמרה כי "אני מסכימה איתך כמעט בכל מה שאמרת מלבד הנושא הזה. אורן חזן הוא תופעה פסולה. אני חוששת שבפריימריז הוא יקבל הרבה מאוד קולות בגלל שהוא משתלח בחברי כנסת".

בתוך כך, לוין לא חסך ביקורת גם משרת התרבות: "מירי רגב היא לא תקלה? היא שרה בממשלת ישראל. צמרת צה"ל מצמיחה לאורך שנים שיטה ששמה בעדיפות את תרבות הדיון והפקת הלקחים והודעה בשגיאות. הצורה שמירי רגב משתלחת באנשים וכל מי שלא חושב כמוה הוא אויב היא פסולה. היא השתלחה באומנים והבהירה להם שנגמרה התקופה שהם יעשו מה שהם רוצים והיא זו שתגיד להם מה מותר ומה אסור ותגדיר מיהו עוכר ישראל ומי לא. אם השרה רגב הייתה בוחנת את הנושא היא הייתה מגלה שככל שיש ביקורת נוקבת יותר כלפי השלטון, גם כשאיננה מוצדקת, היא תורמת לחיזוק הממשל כי היא מצביעה על כוחה של הכנסת לאפשר לכולם להשמיע את קולם".