אראל סג"ל פתח היום (רביעי) את תוכניתו ב-103fm בהתייחסות להתנהלות היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, שגיבה את המשנה שלו דינה זילבר, בעימות מול שרת המשפטים איילת שקד. לדברי סג"ל, "מה שקרה אתמול זו השתנה מהמקפצה מעל ראשה של שקד. הדרג פקידותי מצפצף על דרג שנבחר בקלפי". 
 
"הסמכויות היחידות של שר בישראל הוא להיות פאנץ' בארץ נהדרת", קבע סגל, שהוסיף: "נתניהו יכול לעבוד למדינות החוץ והביטחון, אך במדיניות הפנים זה הכל מנדט של משרד המשפטים. הפקידות של הם היום שמה פס על נבחרי הציבור. פקיד יכול לעשות מה שהוא רוצה. אם אתה נבחר ציבור- נדפקת. תראו מה המצאנו פה דיפ שטייטל". 

 


לדבריו, "תמיד מדברים על ההשפעה הזרה של אדלסון על העיתון 'ישראל היום' , קחו את פקידות של היום, רובם שייכים לקרן וקסנר. הרמטכ"ל - וקסנר, פצ"ר - וקסנר, שופט בית המשפט העליון - וקסנר. בגדול הפקידות שמה פס על הממשלה. תראו איזו פקידות יש פה. מה שקרה אתמול זו השתנה מהמקפצה מעל ראשה של שקד. הדרג פקידותי מצפצף על דרג שנבחר בקלפי".
 
"בן כספית, עמיתנו מהתחנה, כתב מאמר במעריב הבוקר שאותה דינה זילבר מחזירה אותנו לישראל של פעם, הליברלית, שלאורה הוקמה המדינה", המשיך העיתונאי. "אם יש משהו שמטריף אותי זה אנשים שמתגעגעים לישראל של פעם, לפני שהגיע הפשיזם. הוא שכח שעד שנת 66' היה בה ממשל צבאי. מאיר הר ציון רצח חמישה אנשים כנקמה על אחותו, זה הליברליזם. איזה פקיד היה מעז לומר לבן גוריון מה לעשות באותם שנים?". 
 
"בימי ממשלת רבין השנייה הייתה בישראל פקידה בשם פליאה אלבק, אישה רצינית ששר המשפטים העיף אותה לכל הרוחות בגלל התבטאות במסדרון. היא הייתה המשנה ליועמ"ש. היא עפה מהפרקליטות כי שר המשפטים דוד ליבאי החליט שהיא לא יכולה להיות בתפקידה. שימו לב איך זה כתוב בוויקיפדיה: 'ב-1993 הודחה מתפקידה על ידי שר המשפטים דוד ליבאי על רקע ביקורת פנימית שהודלפה בה הטילה ספק בנאמנותו למדינה של בחיים אורון לאחר שביקש לקבוע פיצויים לנפגעי טרור יהודי. היא הואשמה בכך שאסור היה לה להעביר ביקורת על נבחר ציבור כעובדת במדינה'. דוד ליבאי ורבין ידעו איך לעבוד. אתם בממשלת הליכוד לא יודעים איך לעבוד".