פרשת שטרן-רגב לא נרגעת. ח"כ אלעזר שטרן התייחס היום (רביעי) במליאת הכנסת לסערה סביב דבריו לשרת התרבות והספורט מירי רגב ואמר: "בצה"ל מכירים אותי הרבה שנים. מעולם לא היה מישהו או מישהי שחשבו שנתפסתי במעשה או אמירה שיש לה משמעות מינית ואני מדבר על 34 שנים.

יחד עם זאת, הטרדות מיניות בצה"ל כמו בכל מקום הם נגע וטיפלתי בזה ביד תקיפה. הצטערתי שבכלל מישהו חשד בי, בחיים לא אמרתי ולא הייתי אומר משפט שניתן לפרש אותו או יש בו משום רמז אפילו להטרדה מינית. שמישהי תבוא ותגיד פעם אחת - 'שמעתי רמז משטרן על משהו כזה'". 
 
"אבל כיוון שאני ער למה שקורה ברשתות החברתיות ואני מבין שיש כאלה שנפגעו מהדברים, אז בפניהן ואך ורק בפני אותן נשים אני מביע את צערי. אבל שיהיה ברור שמירי רגב היא לא אחת מהם, היא לקחה את הדברים לעוד סיבוב תקשורתי, ומבחינתה ייתכן שמוצלח".
הבוקר התראיין שטרן ב"חדשות הבוקר" ב"קשת", ובמהלך השיחה הוצג לא ראיון ישן של רגב, בה סיפרה כי הוטרדה מינית. שטרן חייך למשמע הדברים ואמר "אני לא רוצה להיכנס לזה עכשיו, ולפתוח את העניין הזה למירי רגב על הראש כשאנשים חושבים שמדובר בהטרדות מיניות. רואים אותי במצלמה. למה אני צוחק כשהיא אומרת את זה? אני מאמין שיום אחד אנשים יידעו". את דבריו חתם בהתייחסות לעימות בכנסת, ואמר: "אני לא מאמין למילה שהיא אומרת ויודע שהיא לא מאמינה למה שהיא אמרה". 

השרה לא נותרה אדישה לדבריו, ועלתה אחריו לשידור על מנת להגיב לדבריו. "בצחוק ובהתנהלות שלו הבוקר שטרן הוכיח שהוא שיקר", תקפה רגב, שהוסיפה: "הוא כל הזמן משקר, עושה מניפולציות ואומר שהתכוון לחנפנות. מי שהיה החנפן הגדול ביותר זה הוא, בזמן שירותו כראש אכ"א הוא הדליף מסמך על חיילים ליאיר לפיד שהיה עיתונאי, ובכך בעצם שמר לעצמו מקום במפלגה".
 
"מבחינתי", הוסיפה, "שטרן צריך להיות גבר ולהוכיח את הדברים שלו. למה הוא התכוון? דבריו הם כתב אישום כלפי המפקדים שקידמו אותי בצבא וכלפי נשים שקודמו בצבא, אין לי שום כוונה לשתוק לו. הוא מבחינתי שייך לאלה שרומסים נשים ואת כבודן, לא מסוגל לראות נשים חזקות שמתקדמות".
 
לדבריה, "הוא צריך להיות גבר ולהוכיח את הדברים שלו. למה הוא התכוון? דבריו הם כתב אישום כלפי המפקדים שקידמו אותי בצבא וכלפי נשים שקודמו בצבא, אין לי שום כוונה לשתוק לו. הוא מבחינתי שייך לאלה שרומסים נשים ואת כבודן, לא מסוגל לראות נשים חזקות שמתקדמות".

כאמור, שלשום התרחשה התקרית המכוערת בין השניים במליאת הכנסת, במהלך הדיון הסוער על חוק הנאמנות בתרבות. במהלך חילופי הדברים אמרה לו השרה רגב כי "אנחנו זוכרים איך היית ראש אכ"א וכמה היינו צריכים לנקות אחריך". ח"כ שטרן השיב בתגובה: "אני לא רוצה לדבר פה על איך התקדמת בצבא, לא כדאי", תוך שהוא רומז על רכילויות שונות הנוגעות לקריירה הצבאית של רגב, שהייתה כזכור דוברת צה"ל.