הסערה סביב האמירות של חבר הכנסת אלעזר שטרן נגד שרת התרבות והספורט מירי רגב העלתה מן האוב את הפרשה של החייל חננאל מגד.  מגד התפרסם כשלפני 12 שנה סירב ללחוץ את ידו של הרמטכ"ל דאז, דן חלוץ, במהלך טקס מצטייני הנשיא, כמחאה על ההתנתקות. הצעד שלו גרם לסערה והביאה לו זימון לשיחת נזיפה את אצל ראש אכ"א באותה תקופה, האלוף במיל' אלעזר שטרן. 

בעקבות אותה שיחת, הודח מגד מצה"ל, אלא שבזאת לא הסתיים הסיפור. התברר ששטרן הדליף את השיחה בין השנים ליאיר לפיד, אז עיתונאי בידיעות אחרונות וכן מסמכים מהתיק האישי שלו. מגד תבע את צה"ל ואת שטרן וקיבל פיצוי של עשרות אלפי שקלים, האלוף במיל' ננזף על ידי הרמטכ"ל. 

 
הלילה (חמישי) תקף מגד בפייסבוק את שטרן, בעקבות דבריו נגד רגב: "מי שמכיר אותי יודע שלרוב אני לא נכנס לוויכוחים פוליטיים ובטח לא בפייסבוק. אבל ההתבטאות של אלעזר שטרן השבוע כלפי מירי רגב הדהימה אותי בצביעותה. שטרן הסביר את הרמיזה המבחילה ה'לא סקסיסטית' שלו בכך שהוא התכוון לזה שבתקופת ההתנתקות מירי כדוברת צה"ל התחנפה לדן חלוץ. אבל שאתה, אלעזר שטרן תוכיח אותה על חנפנות לחלוץ?".

בשלב זה גולל מגד את השתלשלות העניינים ואז תהה: "איך אלעזר? איך לא רעדה לך היד ששלפת את התיק האישי שלי מנתוני הצבא (אתה הרי ראש אכ"א וחשוף לכל נתוני החיילים בצה"ל) ושלחת אותו בפקס לעיתונאי בכיר בשביל שיטנף בעיתון על חייל שלא רצה ללחוץ את ידי המפקד שלך חלוץ? מסתבר שהדלפת חומרים מהתיק האישי שלי לא הרגיעה אותך, אז ישבת וכתבת מכתב לנשיא המדינה בו דרשת לשלול את תעודת ההצטיינות שקיבלתי בטקס החיילים המצטיינים, רק משום שביקשתי בנימוס ובשקט לא ללחוץ את ידי המפקד שלך - רמטכ"ל הגירוש דן חלוץ".
"תגיד אלעזר, יש אותך בגרסה יותר מתחנפת למערכת מאשר גרסת שנת 2005 "ראש אכ"א אלעזר שטרן בתקופת הגירוש? ואיך למען השם, אתה לא מתבייש להאשים את מירי רגב בחנפנות?".