שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס (הליכוד), התייחס בכאן רשת ב' להמלצות המשטרה להגיש כתב אישום בגין שוחד ועבירות נוספות כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה. אקוניס טען במהלך הראיון כי "רוב המשטרה עוד עבודה טובה, יש בה קבוצה שרוצה להחליף את השלטון בישראל והיא המציאה סיפורים על ראש הממשלה. הקבוצה הזו צריכה להתבייש בעצמה".



לדבריו, "לשמחתי הרבה, ישראל היא מדינת חוק וכולם כולל כולם במדינתנו שווים לפי החוק. מנשיא המדינה, ראובן ריבלין, ועד מה שמכונה אחרון האזרחים. לפי העיקרון הזה, אף אחד לא ישפוט את ראש הממשלה ולא יחרוץ את דינו על בסיס המלצות שאין להן כל מעמד בחוק". 



"אני מגבה את ראש הממשלה", אמר אקוניס. "לפי החשדות בתיק נגד נתניהו, ראש האופוזיציה ציפי לבני ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד יקראו להיחקר היום בבוקר. הם נגדם צריך להיות כתב אישום. ראש האופוזיציה כשרת משפטים התעלמה מכל חוות דעת משפטית וקידמה והצליחה להביא את חוק ישראל היום. החוק עבר ברוב עצום. לבני, שלא מפסיקה לרוץ מאולפן לאולפן, הובילה את הדבר הזה. לפיד היה עיתונאי עד לא מזמן, הוא מחק מיומן פגישותיו את הפגישות עם נוני מוזס. אלו דברים חמורים ביותר. נאה דורש נאה מקיים על כל הפוליטיקאים במדינת ישראל".



אקוניס גם התייחס לדבריו של נתניהו כראש האופוזיציה בשעתו, כאשר ראש הממשלה לשעבר אוהד אולמרט היה נתון תחת חקירות משטרה ונתניהו קרא לו להתפטר. "זו הייתה תקופה שנעשו בה צעדים מדיניים מול הפלסטינים", אמר אקוניס. "היום הדבר הזה לא עומד על סדר היום".