יו"ר הקואליציה, דודי אמסלם, הזהיר הבוקר (שישי) בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כי "אם מישהו יחליט להעמיד לדין את ראש הממשלה על תיקים הזויין כאלה - מיליוני אנשים לא יקבלו את זה". הדברים נאמרו בהמשך לראיון של אמסלם בערוץ 20.

"כל בוקר אני מתעורר ומקווה שמישהו יעצור את הטירוף הזה ויחזיר את המדינה לשפיות", כתב אמסלם, שהוסיף: "כאזרח המדינה ולא כיו"ר הקואליציה, אני מבין שתופרים כאן תיקים לראש הממשלה ואי אפשר להשלים עם זה. יש גם יום אחרי ואם מישהו יחליט להעמיד לדין ראש ממשלה על תיקים הזויים כאלה, מיליוני אנשים לא יקבלו את זה".

בראיון בערוץ 20 הסביר אמסלם כי "אני אומר שבעצם מתבצעת הפיכה במדינת ישראל. יש פה שלושה תיקים הזויים, שאף אחד מהם לא מחזיק מים. אם היו מספרים לי לפני ארבע שנים שזה יכול לקרות הייתי די מגחך. לא הייתה שום תלונה נגד ראש הממשלה, הכל התחיל בתיק 1,000. יש כאן איזשהו מצוד שהתחיל במשטרת ישראל, וכמובן הם הכניסו את הפרקליטות פנימה. אנחנו נמצאים בנקודה שלדעתי היא מסוכנת למדינת ישראל". 
"יש מדינה אחת בעולם שרה"מ נחקר על סיגרים שהוא קיבל מחבר שלו? או על שיחות שיש לו עם מו"ל? הזוי, הזוי, פשוט הזוי. לדעתי המציאות עולה על כל דמיון. אני כל בוקר מחכה שמישהו יעצור את הטירוף הזה ויחזיר את המדינה לשפיות. אני לא יודע מה יהיה הסוף. אני מבין שתופרים תיקים לראש ממשלת ישראל. אני בצער עמוק על מה שקורה. אני רואה כאן משהו חמור מאוד שקורה במדינה".