אראל סג"ל התייחס הבוקר להערכתו של מפכ"ל המשטרה לשעבר, לפיה הוא "מתקשה לראות מצב שבו לא יוגש כתב אישום נגד נתניהו". בפתח תכניתו ב-103FM אמר סג"ל כי "מה שאלשיך עשה היה כמעט עברייני", והוסיף: "הוא שקרן, והלוואי שיתבע אותי דיבה".



לדבריו, "מדובר במפכ"ל משטרה בחקירה שעדיין נמשכת ומחכים להחלטה על פרסום כתב אישום בכפוף לשימוע. עם כל הכבוד לאלשיך, מפכ"לים בעבר לא עסקו בחקירות ולא קראו את כל החומרים. אתמול בערב הוא אמר 'במובן מסוים אמינות המשטרה תלויה בהרשאת נתניהו'. הוא שם את כל משטרת ישראל על הרשעת נתניהו. מה שחשוב זו לא הוכחה מעבר לכל ספק של אשמתו של ראש הממשלה או חקר האמת? יש לי חדשות בשבילך אלשיך -האמינות של המשטרה היא כמעט אוקסימורון בתקופתך. אנחנו לא מאמינים לכלום. שנה שלמה שעושים פישינג על נתניהו עד שמגיעים להדס קליין. שנה שלמה אין שום תלונה, אין שום סיפור מרכזי אך חוקרים מסביב לראש הממשלה".



 


"זה מטריף אותי כי אני זועק כבר שנתיים בנוגע לחוק 'ישראל היום'", הוסיף סג"ל. "עולה החשד לניגוד עניינים לכאורה. מה אנחנו למדים? זו לא משטרה שמחפשת את האמת אלא משטרה שמחפשת את הראש של נתניהו. אני לא מאמין לו והלוואי שיתבע אותי דיבה כי הוא שקרן".

"יש מינויים טובים ויש מינויים ופחות טובים ויש גם עובדות", המשיך איש התקשורת. "ראש הממשלה נחקר במשך שלוש שנים מתיק שהחל מכלום. ברגע שאתה נותן את הראש של ראש הממשלה אז הברנז'ה אוהבת אותך ולא מתעסקים בחצר הפנימית שלך. מכיוון שאני יודע מה קורה בחצר הפנימית אני מקווה שהמפכ"ל הבא יטפל".

"לדעתי", הסביר העיתונאי, "ההמלצות לא מחזיקות מים. משפט הוא עניין של פרשנות. אנחנו לא מדברים על תוכן התיקים, הצוות של מנדלבליט עוברים על החומרים. אנחנו מדברים על עניין ספציפי. המפכ"ל לשעבר מגיע לכנס, חודשיים לאחר סיום תפקידו, ואומר דברים שמפכ"ל לשעבר לא אומר במדינה דמוקרטית. כשהוא אומר שאמינות המשטרה תפגע יש עם זה בעיה. זכותו לחופש הביטוי נשארת לו אך זכותנו לומר שהדברים הללו צובעים את החקירות בצבעים. הראשון שהביא את סיפור החוקרים הפרטיים, לפני אילנה דיין, היה אני לפני שנתיים וחצי. זה הגיע מתוך מידע שקיבלתי מעיתונאי אחר שאמר שאלשיך פוגש עיתונאים אחרים ובתדרוך אומר שנתניהו שולח חוקרים פרטיים לעקוב אחרי חוקרי 433. כל משטרת ישראל יכולה לתבוע אותי דיבה כי זה שקר וכזב. לא היו חוקרים פרטיים, לא מצאו אף חוקר פרטי ובטח לא קשור לנתניהו. זו השמצה מטונפת וזיהום חקירה במובן החמור ביותר. שאלשיך יתבע אותי ויוכיח את הדברים. זה לא חמור? זה יותר חמור מכל תיקי נתניהו".