האזינו לפרשנות של בוקי נאה: פרשת חשיפת הפרטים מחקירותיו של עד המדינה בתיק 4000, ניר חפץ, על ידי שר המשפטים אמיר אוחנה מעל בימת הכנסת, עוררה הדים רבים בקרב עולם הפלילים והמשפט. כתב הפלילים בוקי נאה התארח בתוכניתו של נסים משעל ב-103FM וטען: "לא צריך לשבור חשודים כדי לגרום להם לשתף פעולה עם המשטרה. אם לי יש פילגש, זו בעיה שלי".

נאה הוסיף: "אם לניר חפץ יש פילגש, אף אחד במדינת ישראל, כולל הפילגש שלו, לא חייבים לו שום דבר. תפקיד המשטרה ללחוץ על חשודים. יכול להיות שהמשטרה הבינה שהפילגש יודעת משהו, הביאו אותה לתחנת משטרה והיא נבהלה והיא מסרה מידע, לגיטימי בהחלט".
 

"במשטרה יכולים גם להביא את אשתך לתחנה, את הילדים שלך, את ההורים, רוצים לגבות מהם עדות, מה יש?", אמר עוד כתב הפלילים. "אתה יושב בחקירה ושותק, זה בסדר? משטרת ישראל, שתפקידה להגיע לחקר האמת מביאה פילגש של מישהו לתחנת משטרה ושואלת אותה שאלות. אחר כך הם מאמתים את העובדה שהם יודעים על קיומה של הפילגש מול הנחקר, ומאיימים בכך שזה יכול להרוס לו את המשפחה - לגיטימי מאוד. כשאני הולך לפילגש, אני צריך לחשוב שאני מבשל לעצמי את הדייסה. אף אחד לא השותף שלי. לא הציבור, לא המשטרה ולא הפרקליטות".
"חשיפת הדבר על ידי אוחנה היא דבר חמור מאוד", תקף נאה את שר המשפטים שחשף את מהלכי החקירה מעל דוכן הכנסת. "אין לו חסינות על זה, גם אם הוא מדבר מעל דוכן הכנסת. ניר חפץ הוא חבר שלי, עבדנו יחד באותו עיתון. הוא ישב בחקירה ושתק, שיחק אותה ניר חפץ הגדול, עורך שבעה ימים, יועץ ראש הממשלה והוא שם פס על החוקרים. החוקרים צריכים לעשות הכל במטרה למצוא מידע. בסוף הם הצליחו לגרום לו לפתוח את הפה, והוא הפך לעד מדינה וכך חמק מעונש מאסר. ככה זה עובד - בתחבולות תעשה לך מלחמה".