בצל הימשכות המו"מ להקמת ממשלת אחדות לאומית בין הליכוד לכחול לבן, תקף הבוקר (שני) יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, את ח"כ בני גנץ מכחול לבן ואמר כי "נתניהו יאכל אותו בלי מלח, הוא כבר עושה את זה וגם ימשיך לעשות את זה". עודה אמר את הדברים בראיון לגל"צ והוסיף כי "גנץ הפנה עורף לציבור הדמוקרטי בצורה מבישה". 

בהמשך התייחס חבר הכנסת להצעתה של סיעת יש עתיד לחוקק חוקים פרסונליים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר כי "נתמוך בחוקים נגד רה"מ, אבל רק אם נבין שהכוונה היא ללכת עד הסוף בחקיקה ולא כדי לשפר את מצב גנץ במו"מ. נבקש לשלב את ביטול חוק קמיניץ בתוך שאר החוקים".

בני גנץ (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
בני גנץ (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

עודה התייחס לאחר מכן לצעדים שיש לנקוט במגזר הערבי, במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, ואמר כי "במידה ויש מקום מסוים שיש בו בעיה רצינית, אז צריך לנקוט בכל דרך. צריך להיות סגר במקומות מסוימים, אבל צריך לעשות את הכל דיפרנציאלי ולא מסיבי לכל האוכלוסייה. אנשי הדת המוסלמים התייחסו בדרך אחראית ביותר וסגרו את המסגדים, בצדק. אני חושב שהם ראויים לכל הערכה". 

באשר להחלטתה של ועדת השרים להגדיר את השטח המוניציפלי של דיר אל-אסד כאזור מוגבל כמשמעותו בתקנות, למשך תקופה של שבוע, אמר עודה כי "מה שקרה בדיר אל אסד לפני יומיים לא היה סגר, זה היה מצור".