פרשן חדשות 13 רביב דרוקר שוחח עם בן כספית וינון מגל על תחושותיו לקראת השבעת הממשלה, שצפויה להתקיים היום (ראשון) אחרי למעלה מ-500 ימים של חוסר יציבות פוליטי. "אנחנו קשובים לבלפור, משחקי הכס זה בקושי פיילוט לעומת מה שקורה שם", העריך בראשית השיחה והתייחס לסוגיית המינוי של השר יובל שטייניץ - "אני כבר אומר שאני לא יודע לתת תשובות עובדתיות לכל השאלות המעולות. אני לא יודע אם ראשו מונח כרגע על האצטבה, על מדף או שיש עגלה שסוחבת את איבריו למקרר חדש".

כספית: אם הייתי אומר לך שגלעד ארדן, גדעון סער, זאב אלקין ושטייניץ יישארו בחוץ, היית מאשפז אותי?
דרוקר: "האמת שאני מודה אני ממש רוצה לשחק אותה מנוסה ששום דבר לא יפתיע אותו, ראיינו את זאב אלקין לפני כמה ימים, הוא באמת מהמנוסים, מכיר את בלפור, מכיר את הכול הוא אמר בביטחון של 100% שהוא שר להגנת הסביבה אני ניסיתי להגיד שאולי בחצי השני יקחו לו את זה וזה היה נראה שזה בכלל לא אופציה. האנרגיה רק ביום שישי אמרתי שטות במהדורה שספי עובדיה אמר שמדברים גם על האנרגיה, אמרתי מה אנרגיה זה לא של שטייניץ? לא. הכל פתוח, אין מילים. באמת אין מילים".

מגל: מבאס.
דרוקר: "מאוד, כי האמת שאני לא רוצה להפוך כל אחד מהם לגיבור מיתולוגי רק כיוון שביבי דפק אותו אבל באמת מדובר באנשים היותר מנוסים, חכמים, לא בדעותיי, לא מת על הדעות של רובם אבל אלקין. באמת המערכת הפוליטית לא הצמיחה הרבה אנשים עם התחכום והשכל של אלקין. למרבה הצער הוא במחנה הימני".
כספית: חסר לך בשמאלי
דרוקר: "לגמרי".

אם נתניהו יוצא בעוד שנה וחצי אז הוא צריך לשים את האנשים הכי מתאימים, בדיוק אלה שהדיח. אם הוא לוקח את אמיר אוחנה וכל אלה שעומדים עם קלשונים מול מערכת המשפט כדי להושיע אותו - הוא מתכונן לקרב גדול ואמיתי מול מערכת המשפט.
"אני חושב שבדרך כלל לייחס לנתניהו, לא כי חלילה הוא לא אדם מאוד חכם ומתוחכם, אני חושב שיש לו כמעט אידיאולוגיה לא לתכנן מה יהיה עוד שנה וחצי. הוא לא מאמין בזה, הוא כבר ראה את זה כל כך הרבה פעמים מתנפץ. ההסברים הרבה פעמים כל כך ארציים ואני אתמצת אותם במשפט אחד שהוא דעתי- בלפור השתלט סופית על בנימין נתניהו, כשאתה רואה את המינויים האלה, מישהו צריך להיפגע אז אי אפשר להציג כל נפגע באותה מידה יכול היה להיפגע מישהו אחר, אבל כשאתה רואה את כמות הנפגעים הללו, אנשים שהיו נאמנים לנתניהו אישית וגם ברמת הכישורים שיש לליכוד להציע אין סיבה אחרת חוץ מזה שהם לא היו מספיק נאמנים מבחינת בלפור, לא שטייניץ ולא אלקין לא הלכו את כל הדרך. שטייניץ  בתחילת הדרך לא יודע אם אתם זוכרים אבל בבלפור זוכרים אמר שלקבל מתנות כאיש ציבור לא זוכר את המילה המדויקת אבל הייתה עקימת אף שזה לא בסדר אולי. זה דברים שדודי אמסלם אמיר אוחנה ומירי רגב לא יגידו".